בן ארי ואלדד ישרפו את דגלי הרשות הפלסטינית מול מטה האו“ם

זאת בתגובה להכרזה הצפויה על מדינה פלסטינית כ“משקיפה“ בעצרת האומות המאוחדות. אלדד: מצפה מנתניהו שיגיב בעוצמה ולא ב“סמרטוטיות“

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/11/12 16:50 יד בכסלו התשעג

בן ארי ואלדד ישרפו את דגלי הרשות הפלסטינית מול מטה האו“ם
יחצ, צילום: יחצ

מפלגת ”עוצמה לישראל“ בראשות ח“כ מיכאל בן ארי וח“כ אריה אלדד, תקיים מחר (ה‘) משמרת מחאה, מול מטה האו"ם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, סמוך לכפר ג'אבל מוכבר, במהלכה יציתו חברי הכנסת את דגלי הרשות הפלסטינית כמחאה על ההכרזה.

לדברי ח"כ אריה אלדד, ניתן היה לצפות מנתניהו שאמר - כל האומר כן למדינה פלשתינית אומר לא למדינת ישראל - שיגיב בעוצמה ולא בסמרטוטיות כנגד הצעד החד צדדי של אבו מאזן באו"ם. ”ישראל חייבת להודיע לאלתר כי משמעות הצד הערבי החד צדדי הוא ביטול הסכמי אוסלו. אין די להצביע באו"ם נגד בקשת אבו מאזן, צריך גם להכריז גם על הרשפ כבלתי חוקית, ולשרוף את דגליה מרגע שביקשו להכיר בהם כמדינה", אמר אלדד.

לדברי ח"כ בן ארי, "שריפת דגל אשף היא מסר חד משמעי. מעולם לא הייתה מדינה פלשתינית וגם לא תהיה. הדגל של אשפ הוא אמצעי לחיסולה של מדינת ישראל, ולכן יש לשרוף אותו ולחסל את מה שהוא מייצג. ללא היסוס במקום בו ממשלת ישראל מגמגמת יש לעשות מעשה שמאחוריו אמירה ברורה ונקווה שהממשלה הבאה תביא לחיסול הרשות הפלשתינית“.