בן ארי השיק את קמפיין הבחירות העצמאי שלו

"כולם מדברים, בן ארי עושה" – זו סיסמת הקמפיין איתה ירוץ ח"כ מיכאל בן ארי, בדרכו העצמאית לכנסת ולאחר שטען כי "דחקו את רגליו" מהרשימה המאוחדת בין המפלגות המגזריות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/10/12 09:50 ב בחשון התשעג

בן ארי השיק את קמפיין הבחירות העצמאי שלו
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

ח"כ מיכאל בן ארי השיק היום (ה') את קמפיין הבחירות שלו, לאחר שקיבל החלטה סופית בדבר ריצה עצמאית לכנסת. הקמפיין החל בפרסום ממוקד על אוטובוסים, עליהם נכתב: "כולם מדברים, בן ארי עושה. מצטרפים להצלחה".

במטה בן ארי ציינו בשיחה עם כיפה כי בימים אלה הוא מגבש רשימה "מפתיעה" אשר תתמודד לבחירות הבאות לכנסת כמפלגה הימנית ביותר, מימין למפלגה המאוחדת של "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי". בן ארי בחר לצאת לדרך עצמאית לאחר שחברי הכנסת אורי אריאל וכצל'ה הודיעו כי הם לא מוכנים לדון בנושאים אידיאולוגים ומאחר והם הודיעו כי בן ארי יידחק לשולי הרשימה.

"אנחנו מעריכים כי ח"כ בן ארי יהווה את הפתעת הבחירות ויגדיל את כוחו פי חמש ואף יותר בכנסת הקרובה", אמר גורם במטה לכיפה, "בן ארי התעסק בנושאים המעניינים את כל ישראל ולא סקטור כזה או אחר. הוא גרר את כל הכנסת ימינה, הוביל אחריו וסחף למאבק במסתננים הבלתי חוקיים, והיה הראשון לבקש את שלילת הדרכון מחברת כנסת זועבי ואת פסילתה כדי להעמיד את האויב במקומו".