במפלגת הבית היהודי מקווים להכפיל את כוחה המוניציפאלי

במפלגה הגישו רשימות ב-85 רשויות מקומיות. היעד שהציב היו"ר נפתלי בנט: חדירה לפריפריה וניצחון בראשות עיריית קרית מלאכי, תוך שמירה על כוחה של המפלגה גם במרכז

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 22/09/13 09:30 יח בתשרי התשעד

במפלגת הבית היהודי מקווים להכפיל את כוחה המוניציפאלי

בצפון המזרחי ובצפון המערבי, בצפון הנגב ובדרומו, במרכז ובירושלים - הבית היהודי מציין את הבחירות המוניציפאליות בכל מקום. בערב החג וביום שישי פעילי הרשימות השונות ברחבי הארץ יצאו לפעילות שטח לקראת הבחירות המוניציפאליות שייערכו בעוד חודש.

ברשימות הפזורות ב- 85 רשויות שונות נפתחו סוכות לקהל הרחב, חולקו חומרי הסברה ונתלו שלטי חוצות, במטרה להגיע ליעד שהציב יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט: חדירה לפריפריה וניצחון בראשות עיריית קרית מלאכי, תוך שמירה על כוחה של המפלגה גם במרכז.

הצפי הוא שהמפלגה תכפיל את כוחה לעומת 78 חברי מועצות היום. נשים מוצבות בצמרת של 26 רשימות וקיימים שיתופי פעולה עם יש עתיד, הליכוד, ש"ס, יהדות התורה וחב"ד. במודיעין עילית החרדית מתקיימות בחירות לראשונה מזה שנים רבות, בעקבות התמודדות של מועמד הבית היהודי, צפריר שרוני, הצפוי להיבחר למועצה. בעקבות התמודדותו נחשפו סדקים גם בברית החרדית ותהיה במקום יותר מרשימה חרדית אחת.

מהבית היהודי נמסר: ”אנחנו בעיצומו של קמפיין לבחירות המוניציפאליות. אחרי שהוגשו הרשימות כעת כולנו משלבים ידיים לעבודה מאומצת כדי להכפיל את כוחה של המפלגה בעוד חודש. הצלחת המפלגה בבחירות המוניציפאליות תאפשר לכל נציגנו להפוך את החיים של האזרחים לטובים יותר".