בלי קשר לפיגועים? נתניהו אישר בניית 800 דירות בירושלים

רה"מ אישר קידום הבנייה בשכונות רמות, הר חומה, פסגת זאב ובמעלה אדומים. בנוסף ניתן אישור להקמת 600 דירות לערביי ירושלים בבית צפאפא. לשכת ראש המשלה: "אין קשר לפיגועים"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב, כיפה 04/07/16 10:22 כח בסיון התשעו

בלי קשר לפיגועים? נתניהו אישר בניית 800 דירות בירושלים
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן אישרו קידום בנייה של 800 דירות חדשות במעלה אדומים ובירושלים כפי שפורסם בישראל היום.

על פי התכנית יוקמו 560 דירות במעלה אדומים, 140 דירות בשכונת רמות, 50 דירות בשכונת הר חומה, ועוד 50 דירות בפסגת זאב. בנוסף תקודם בניית 600 דירות בשכונת בית צפאפא הערבית.

על אף שאישור הבנייה מגיע לאחר גל הפיגועים הקשה בחברון, בו נרצחו בשבוע שעבר הנערה הלל אריאל מקרית ארבע ומיכאל מרק מנהל ישיבת ההסדר בעתניאל הי"ד, בלשכת ראש הממשלה אומרים שאין קשר בין ההחלטה לגל הפיגועים הקשים.

בנוסף, ההחלטה על הבנייה התקבלה בעיתוי רגיש, לאחר שהקוורטט, בו חברים האו"ם, האיחוד האירופי, ארה"ב ורוסיה, פירסמו דו"ח שבו קבעו כי הבנייה של ישראל מעבר לקו הירוק היא צעד שלא מעודד את היציבות והאמון באזור

ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת ח״כ יואב קיש וח"כ בצלאל סמוטריץ׳ שהשיקו היום את קמפיין החלת הריבונות על מעלה אדומים הגיבו לאישור הבנייה. ״אנו מברכים על ההחלטה לקדם תכניות בניה במעלה אדומים. השדולה, כמו הרוב העצום (80%) של הציבור בישראל, לא תסתפק בכך, ותפעל להחלת ריבונות ולבניה מאסיבית במעלה אדומים ובכל רחבי יו"ש. זו זכותנו וגם חובתנו לעת הזאת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן