בלי בושה: שר האוצר כינס מסיבת עיתונאים בשבת. העיתונאים זועמים

שר האוצר יאיר לפיד כינס מסיבת עיתונאים בשבת, העיתונאים זועמים: "בשביל להקריא סטטוס הזעיק יאיר לפיד את אחיו העבדים העיתונאים בשבת". סגן השר בן דהן: "הפגין ניתוק מערכי היסוד של מדינת ישראל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/09/14 21:11 כה באלול התשעד

בלי בושה: שר האוצר כינס מסיבת עיתונאים בשבת. העיתונאים זועמים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

היום בצהריים (ש') קיים שר האוצר יאיר לפיד מסיבת עיתונאים בנוגע לאשרור דירוג האשראי של חברת הדירוג הבינלאומית s&p, תוך חילול השבת והפסקת יום המנוחה, עיתונאים ופוליטיקאים זועמים.

"בשביל להקריא את הסטטוס הזה הזעיק יאיר לפיד את אחיו העבדים העיתונאים בשבת. אם תעברו לסדר היום אתם באמת אחיו העבדים", כתב אלדד יניב בחשבון הטוויטר שלו כשהוא זועם על קיום מסיבת העיתונאים בשבת ומתייחס לסטטוס שכתב לאחר מכן יאיר לפיד בנושא. “לא צריך להיות דתי כדי למחות על הזלזול של הפוליטיקאים כלפי השבת", כתב אחר והתייחס למסיבת העיתונאים של לפיד, לצד קריאה של ח"כ שלי יחימוביץ לכתבים להתייצב מחוץ לביתה ב-19:00.

"שר האוצר יאיר לפיד הפגין במהלך השבת ניתוק מערכי היסוד של מדינת ישראל כאשר קיים מסיבת עיתונאים בעצם יום השבת ואילץ עשרות כתבים, מפיקים וצלמים להפר את שלוות השבת שלהם בעצמם", הגיב לנושא סגן השר הרב אלי בן דהן. “הרצון לקבל קרדיט כלשהו לא מתיר לשר האוצר לפגוע בערכים עקרוניים של המדינה היהודית, אני מזכיר לשר האוצר שממשלת ישראל שבה הוא חבר קיבלה על עצמה את יום השבת כיום מנוחה ל-או-מי. יאיר, כשהצטרפת לממשלה, קיבלת זכויות וחובות. חובתך היא לשמור על השבת הציבורית כיום מנוחה עבור כלל אזרחי המדינה".

השר אורי אריאל: "שמעתי במוצ"ש ששר האוצר טוען שהגיעו להסכמות בתקציב, אבל מה אשמים הכתבים שנאלצו לקטוע את מנוחת השבת בשביל כמה דקות של הודעה 'דרמטית'".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן