בית שמש: הרב חיים דרוקמן תומך באלי כהן

בעקבות תמיכת הרבנים באלי כהן, הרב חיים דרוקמן שיגר מכתב ובו הוא קורא לתמוך באלי לראשות עיריית בית שמש ואף מחזק את תמיכת הרבנים: "סומך את שתי ידיי על גילוי הדעת של רבני הקהילות בבית שמש"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/10/13 13:08 י בחשון התשעד

בעקבות הודעתם של רבני הקהילות בבית שמש, בתמיכתם באלי כהן, לראשות עיריית בית שמש, שיגר היום (ב‘) הרב חיים דרוקמן מכתב ובו הוא קורא לציבור לתמוך בכהן לראשות העירייה וזאת לאחר גילוי הדעת ששלחו רבני הקהילות בעיר.

"הנני מביע את דעתי כי אני סומך את שתי ידיי על גילוי השעת של רבני הקהילות בבית שמש, שמן הראוי לבחור באלי כהן שידאג ביושר לצורכי כל תושבי העיר כולם, כול קיומם ופיתוחם של החיים התורניים בעיר בית שמש“, כותב הרב דרוקמן במכתבו.

כזכור, במכתב של רבני הקהילות שנשלח שבוע שעבר, הבהירו את דעתם על ראש העיר הבא. "אנו קוראים לכל יחיד, איש ואישה לפעול לבחירת ראש עיר שלא יטה משפט, וידאג לצורכי כל תושבי העיר כולם - ספרדים, אשכנזים, דתיים, חרדים, חילונים, עולים חדשים וותיקים - ברוח הכלל הגדול שבתורה "ואהבת לרעך כמוך". אלי כהן הוא המועמד הראוי ביותר", כותבים הרבנים.

עוד ציינו הרבנים במכתבם כי "לאחר שדרשנו חקרנו ובדקנו את הנושא, אנו מביעים את דעתנו כי אלי כהן הוא המועמד הראוי. אלי ידאג לקיומם ופיתוחם של החיים התורניים בכל בית שמש ולשימור חיי הקהילות הדתיות בעיר. כבר אמרה תורה: "מדבר שקר תרחק", לכן אנו מבקשים להבהיר, שבניגוד לדברי השקר שהופצו בעיר בימים האחרונים, אלי כהן התחייב בפנינו פעמים רבות שלא ישנה את צביונה היהודי מסורתי של העיר, לא יפעיל תחבורה ציבורית בשבת, וגם בהליכותיו כראש עיר הוא יכבד את קדושת השבת בפרהסיא".

"אני אדם מסורתי, וכל חיי הייתי גאה לנהוג על פי הערכים היהודיים“, אומר היום כהן, ”היהדות חשובה לי, גם בלא שום קשר לבחירות. לכן, לכבוד גדול הוא לי לקבל את תמיכתו המפורשת של הרב חיים דרוקמן“.