בית שמש: הותקף מספר 2 ברשימה החרדית התומכת באלי כהן

הרב אברהם לבנטל, מספר 2 ברשימת מפלגת "טוב", הותקף באבנים וקללות, ככל הנראה בשל תמיכת תנועתו במועמד החילוני אלי כהן. הוא לא נפגע באירוע. כהן: "להפסיק האלימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/13 13:11 ו בחשון התשעד

הלילה (ה‘) הותקף הרב אברהם לבנטל, מנכ"ל ארגון חסד 'למען אחיי' ומספר 2 ברשימת מפלגת 'טוב', על ידי תומכי ראש העיר החרדי, משה אבוטבול, באבנים וקללות. הסיבה, ככל הנראה, היא תמיכת התנועה במועמד החילוני, אלי כהן, יו"ר בית שמש חוזרת.

במטה הבחירות של אלי כהן מציינים היום כי פעיל ממחנה אבוטבול שתלה שלטים ברמה א', זרק אבנים על המועמד למועצת העיר הרב לבנטל. הוא לא נפגע בתקרית. כאשר פנה הרב לבנטל למר אברהם גרינברג האחראי על תליית השלטים מטעם המחנה של ראש העיר הנוכחי, ניסה האחרון לשכנע את הרב לבנטל שלא להגיש תלונה במשטרה ואף ניסה לשכנע אותו להפסיק את תמיכתו באלי כהן לראשות העיר.

”מעשה זה מצטרף לשורה של מעשי אלימות מצד פעילים במחנה אבוטבול בהם השחתת השלטים, אלימות מילולית, השחתת מטה מפלגת 'טוב' עם הודעתם בתמיכתם בי, הצבת שלטי חוצות על מדרכות בניגוד לחוק, והוצאת לשון הרע כנגדי שאינני יהודי ועוד“, אומר אלי כהן, ”אני קורה פעם נוספת לראש העיר היוצא, תפסיק את האלימות, בטרם יהיה מאוחר“.