בית המשפט יכריע בעניין פסילתו של מרזל בעוד מספר ימים

בית המשפט העליון שמע היום את טענותיהם של מרזל וזועבי כנגד פסילתם על ידי וועדת הבחירות המרכזית והוא צפוי להודיע בעוד כמה ימים את החלטתו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 17/02/15 14:44 כח בשבט התשעה

בית המשפט יכריע בעניין פסילתו של מרזל בעוד מספר ימים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בית המשפט העליון הודיע היום, לאחר שמיעת הטענות כי התשובה בדבר מועמדותם של ברוך מרזל וחנין זועבי תימסר בימים הקרובים, זאת לאחר שבינתיים הם נפסלו על ידי וועדת הבחירות מלהתמודד ברשימותיהם.

מרזל ותומכיו כמו זועבי ואנשיה הגיעו היום בבוקר לבית המשפט העליון בירושלים בתקווה שהוא יכריע את הנושא כנגד החלטת וועדת הבחירות המרכזית בשבוע שעבר. אחד מהמקורבים למרזל אמר ל'כיפה' כי הם מקווים שכבר ביום ראשון הקרוב יכריע בית המשפט בסוגיה, "יש לנו כמה ימים של מתח אבל אנחנו צופים שבסופו של דבר האמת תנצח".

יחד עם מרזל עוצרים את נשמתם אנשי מפלגת 'יחד' במסגרתה מתמודד מרזל מטעם עצמה יהודית. ביחד חוששים לאבד את תמיכת עצמה יהודית במקרה ומרזל ייפסל ולא יוכל להתמודד. מרזל עצמו אמר בשבוע שעבר לגלי ישראל כי ייתכן ולא יתמוך בישי במקרה וייפסל, "קודם כל אנחנו בבלוק טכני. אם אני אתמוך באלי ישי, נראה, אנחנו נראה את הדברים" אמר מרזל ולאחר שנשאל מדוע אמר "לא ברור לי שום דבר, אני מקווה שאנחנו לא נפסלים. בעזרת השם, אם הכל יעבור בשלום אנחנו נתמודד ונעבור".

ההערכה היא, כי אם לא יקרה משהו מאוד לא צפוי מועמדותו של מרזל תאושר בידי השופטים כמו גם מועמדותה של חנין זועבי.