בימין מברכים על פרישת ברק: ”ברוך שפטרנו“

תגובות אוהדות במפלגת הימין בעקבות הודעתו הדרמטית של שר הביטחון אהוד ברק על פרישה מהחיים הפוליטיים. ח“כ אריאל: ”ברק פעל וחתר לפגיעה במתיישבים ובהתיישבות“

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/11/12 12:07 יב בכסלו התשעג

בימין מברכים על פרישת ברק: ”ברוך שפטרנו“
אתר הכנסת, צילום: אתר הכנסת

במפלגות הימין מברכים על הודעתו הדרמטית של שר הביטחון אהוד ברק, שהודיע היום (ב‘) על פרישתו מהחיים הפוליטיים לקראת מערכת הבחירות הבאה, בתום תקופת כהונתו כשר הביטחון.

יו“ר ”האיחוד הלאומי“, ח“כ אורי אריאל, אמר כי פרישתו של ברק היא ”ברכה להתיישבות שבמשך כל העת פעל וחתר לפגיעה במתיישבים ובהתיישבות בחוסר צדק ובחוסר הגינות. בכנסת הבאה נהיה חלק מהממשלה ונדאג שבמשרד הביטחון יישב אדם ראוי שלא יחתור תחת הקו הלאומי של הממשלה“.

מנגד, יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, ציין כי ”ברק הוא בעל זכויות רבות ותרומה אדירה למדינה ורבים מאיתנו חבים לו את חייהם. אנו חוזים כעת בימיה האחרונים של הפוליטיקה הישנה, זאת שהביאה אותנו ואת חיילי המילואים ותושבי הדרום לתחושות קשות רק בשבוע האחרון“. בנט קרא לנתניהו ”להודיע כי בממשלה הבאה יהיה שר ביטחון שמחויב להגנה ולביטחון ישראל ללא פשרות“.

במפלגת ”עוצמה לישראל“ של ח“כ אריה אלדד וח“כ מיכאל בן ארי, ברכו היום ”ברוך שפטרנו“. מהמפלגה נמסר כי ”עכשיו יוכלו נתניהו וליברמן לאשר את כל מפעלי הבנייה ביהודה ושומרון שברק תקע על שולחנו, או שיוכח שברק היה רק עלה תאנה וראש הממשלה הוא האחראי להתנכלות למתיישבים“.