בוגרי ישיבת פתח תקווה מתגייסים למען הרב סתיו

בדוא"ל פנימי קוראים בוגרי הישיבה לחבריהם ללחוץ באופן ישיר על חברי הכנסת של "הבית היהודי", זאת כדי שאלו יפעלו למען בחירתו של ראש ישיבתם לשעבר, לתפקיד הרב הראשי

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 28/05/13 12:47 יט בסיון התשעג

בוגרי ישיבת פתח תקווה מתגייסים למען הרב סתיו
יחצ, צילום: יחצ

בוגרי ישיבת פתח תקווה יוצאים היום (ג‘) להגנת ראש ישיבתם לשעבר, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל - הרב דוד סתיו. בדוא“ל פנימי שהופץ בין הבוגרים נכתב כי ”אנו עדים למתקפה חסרת תקדים בהיקפה נגדו, אנו בוגרי הישיבה, במאמץ קטן מסוגלים ויכולים לעזור לרב סתיו". בכוונת נציגי בוגרי הישיבה לגייס את חבריהם לספסל הלימודים על מנת ליצור לחץ על חברי הכנסת מ“הבית היהודי“ ולחזק את הרב סתיו.

"בימים אלה עומד הרב סתיו במרכזה של התמודדות על הרבנות הראשית לישראל“, נכתב לבוגרים, ”מופעל לחץ כבד מאוד על חברי הכנסת של הבית היהודי להתנגד בכל מחיר בתמיכה ברב סתיו. חברי הכנסת של הבית היהודי מקבלים מידי יום עשרות שיחות טלפון, מיילים והודעות כתובות המזהירים אותם מתמיכה במועמדותו של הרב סתיו. שיחות אלה מתקיימות לאורך כל היום והלילה. איומים אלה משפיעים עליהם וגורמים להם לחוש בטעות כי רוב הציבור שבחר בהם אכן מתנגד לדרכו ולפועלו של הרב סתיו" .

בכוונת מאות בוגרי הישיבה לפנות אל חברי הכנסת בתמיכה ברב סתיו וזאת על מנת "להציג בפניהם את רוב הציבור שתומך ברב סתיו", כלשונם. "אנו מבקשים מכל מי שמאמין בחשיבות העצומה של הדבר לשלוח לחברי הכנסת תזכורות במי הם צריכים לתמוך", הם כותבים.

אל המייל הפנימו הוסיפו מספרי טלפון ודרכי גישה אל חברי הכנסת מ“הבית היהודי“, תוך בקשה מפורשת: "להציק להם כל הזמן בנושא הזה. לגרום להם להבין כי הציבור רוצה את הרב סתיו. אנו יכולים במאמץ קטן של כל אחד איתנו להכיר טובה לרב סתיו על השנים הרבות בהם הוא השקיע בנו , לילות כימים".

בדוא“ל נכתב במפורש כי הפעילות בנושא מופנית כלפי בוגרי הישיבה בלבד ולא כלפי תלמידי ישיבת ההסדר בפועל, אשר אינם רשאים לעסוק בפוליטיקה בשלב זה.