בדרך לזיכוי? כתב האישום נגד הרב אלון קוצץ בחצי

אחד משני המתלוננים נגד הרב מוטי אלון החליט שלא להעיד נגדו, מה שהביא את הפרקליטות לקצץ את כתב האישום נגדו. אחד משני האישומים - בוטל על ידי בית המשפט

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/02/13 08:46 יז באדר התשעג

בדרך לזיכוי? כתב האישום נגד הרב אלון קוצץ בחצי
Shalom, צילום: Shalom

כתב האישום נגד הרב מוטי אלון, המואשם בביצוע מעשים מגונים לכאורה בשניים מתלמידיו - קוצץ דרמטית על ידי פרקליטות המדינה, זאת לאחר שאחד משני המתלוננים נגד הרב החליט שלא להעיד. החלטת הפרקליטות נחשפה אמש (ג‘) בערוץ 10.

המתלונן השני העיד בכתב האישום המקורי כי בעת שהיה קטין הוא נוצל מינית בכוח על ידי הרב אלון, תוך ניצול יחסי חינוך. בכתב האישום נטען כי הרב אלון נישק וחיבק את המתלונן ממושכות, בשתי הזדמנויות שונות בשנת 2003. אלא שלפני כחודש וחצי החליט התלמיד שלא להעיד נגד הרב אלון - והפרקליט הראשי הודיע כי הפרקליטות חוזרה בה מהאישום השני בתביעה.

בפרקליטות מחוז ירושלים אישרו אמש את הדיווח בערוץ 10 וציינו בתגובה כי "לקראת סיום פרשת התביעה נגד הרב אלון, ולאחר תקופה ממושכת של ניסיונות להביא לעדות בבית המשפט את המתלונן שאליו התייחס האישום השני, התברר לפרקליטות כי המתלונן נחוש בדעתו שלא להעיד. בנסיבות העניין, הוחלט שלא לכפות עליו התייצבות וכתוצאה מכך, נאלצה הפרקליטות להודיע על חזרתה מן האישום השני. בהתאם לכך, בוטל אישום זה על ידי בית המשפט".