בבית היהודי תוקפים את הליכוד: "אם נתניהו ירצה - שיקים איתנו ממשלה"

בבית היהודי משיבים למתקפת הליכוד נגד הברית הפוליטית שמובילה המפלגה עם יאיר לפיד. ח"כ אורבך: "ננהג במתינות ואחריות כפי שבוחרינו מצפים מאיתנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/02/13 11:41 ז באדר התשעג

בבית היהודי תוקפים את הליכוד: "אם נתניהו ירצה - שיקים איתנו ממשלה"
יעקב גולן-cc-by-sa, צילום: יעקב גולן-cc-by-sa

חברי הכנסת של ”הבית היהודי“ תוקפים היום (א‘) את התנהלות ”הליכוד“ לאחר שבכירים במפלגה מתחו ביקורת על הברית הפוליטית שנסגרה בימים האחרונים בין נפתלי בנט ליו“ר ”יש עתיד“, יאיר לפיד. ח“כ אורי אורבך וח“כ איילת שקד יצאו, בתגובה, למגננה על התנהלות המפלגה.

”פתאום הליכוד, שאתמול הציג אותנו כיהודים חשוכים, מנסה לצייר אותנו כגויים שמוכנים למכור הכל לחילוני-הזה יאיר לפיד“, טען היום אורי אורבך בעמוד הפייסבוק שלו, ”הליכוד, שרק אתמול לכלך על הרבנים שלנו, מחזר ומנסה לשכנע אותם רבנים לדאוג לחרדים וללחוץ עלינו. ואילו החרדים שרק אתמול קראו לנו גויים, מכרכרים אחרי רבנינו כאילו אנחנו היהודים הכי מושלמים“.

”אני מתחיל להבין מה זה ונהפוך-הוא“, העיר אורבך בציניות, ”בכל מקרה, ננהג במתינות ובאחריות כפי שבוחרינו מצפים, כדי שנתניהו יזכה, גם בעזרתנו, להרכיב את הממשלה הטובה ביותר למדינת ישראל“.

איילת שקד טענה מנגד כי "אם נתניהו ירצה - הוא יוכל להקים ממשלה איתנו ומהר". לדבריה, "האמירות של הליכוד, כאילו ההבנות שלנו עם יאיר לפיד הן הונאה של הבוחרים, מעידה על זלזול באינטליגנציה של הציבור. למרות ההכפשות נגדנו במערכת הבחירות, המלצנו על נתניהו. הקמפיין נגמר, תפסיקו לתקוף את הבית היהודי ופשוט תקימו ממשלה".