בבית היהודי ניסו לגייס את עדן הראל לרשימת המפלגה לכנסת

הניסיונות להדיח את יהודית שילת ממקום ריאלי ממשיכים. בבית היהודי פנו לאחרונה לעדן הראל בניסיון לגייס אותה לרשימת המפלגה. הראל סירבה ואמרה "זה דורש התמסרות טוטאלית שכרגע אני לא יכולה לה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/01/15 14:51 ה בשבט התשעה

בבית היהודי ניסו לגייס את עדן הראל לרשימת המפלגה לכנסת
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בבית היהודי לא מתייאשים, וממשיכים לחפש את המועמדת שתדיח את יהודית שילת ממקום ריאלי. בשבוע וחצי מאז הפריימריז בבית היהודי פנו אנשי המפלגה למספר נשים מוכרות בתקשורת, בהן סיוון רהב מאיר ועדי אטשולר, אך הן סירבו מסיבות שונות להצטרף למפלגה.

היום (א') מתפרסם כי בימים האחרונים פנו בבית היהודי לעדן הראל, מגישת טלוויזיה בערוץ 20, שהתקרבה לאחרונה לדת, אך זו ענתה בשלילה מכיוון שילדה לאחרונה והדבר "דורש התמסרות טוטאלית שכרגע אני לא יכולה לה". עם זאת היא לא פסלה התמודדות במסגרת הבית היהודי או במפלגה אחרת בעתיד.

הראל הינה בעלת ניסיון רב בתקשורת, ובעבר הגישה תכנית בערוץ MTV ותכניות נוספות. בחודשים האחרונים היא מגישה יחד עם בעלה עודד מנשה תכנית בערוץ 20 שאמורה לחזור למסך בקרוב. בנט כפי הנראה פנה אליה מכיוון שמחד היא מנהלת אורח חיים מסורתי אך הינה בעלת תדמית חילונית שתקרוץ לקהלים נוספים. בנוסף, מעוניין כפי הנראה בנט להדיח את יהודית שילת, שנחשבת כחרד"לית, ממקום ריאלי זאת בעזרת הכנסת אישה ליברלית למקום ריאלי, תוך דחיקתה של שילת באמצעות ביטול השיריון.