בבית היהודי כבשו את קריית מלאכי, שדרות ולוד

לראשונה מזה שנים, הבית היהודי חדרה חזק לפריפריה, והביאה לניצחון של שלושה ראשי עיר – בקרית מלאכי, בשדרות ובלוד. בנט: "הבית היהודי חוזר לפריפריה והפריפריה חוזרת לבית היהודי"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/10/13 12:19 יט בחשון התשעד

בבית היהודי כבשו את קריית מלאכי, שדרות ולוד

הבית היהודי ניצח בפריפריה: לאחר מאמץ של חודשים, בהם הושקע מרב הכוח של מנגנון המפלגה, המפלגה הצליחה להביא לבחירת שלושה ראשי ערים בפריפריה - בשדרות, את אלון דוידי, בקרית מלאכי, את אליהו (ללו) זוהר, ובלוד - הנחשבת לפריפריה חברתית - את יאיר רביבו, בן הגרעין התורני בעיר, שנבחר בזכות פעילות של אנשי הבית היהודי ותמיכתם בו.

עם היוודע התוצאות הסופיות בקרית מלאכי, בהן זוהר עבר את רף ה- 40%, נערכה חגיגת ניצחון בעיר בהשתתפות יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, ראש העיר הנבחר, זוהר, סגן שר החינוך אבי וורצמן ומנכ"ל המפלגה, ניר אורבך.

בנט פתח את דבריו בברכת "שהחיינו" ואמר: "משהו חדש מתחיל הלילה בקרית מלאכי. הבית היהודי חוזר לפריפריה והפריפריה חוזרת לבית היהודי ברגע זה. אתם בחרתם להרים את העיר הזאת כי בחרתם ביהודי עם הלב הכי רחב במדינת ישראל".

"מהרגע שאתם קיבלתם את הבחירה הזאת, אנחנו מגדירים את העיר קרית מלאכי כעיר המודל של הבית היהודי", הודיע בנט. "הדרך של ללו היא לא של קיטורים, אלא של לתפוס אחריות. נעזור לך עם כל הרוח הגבית שלנו, ונראה לכל עם ישראל מה המשמעות של עיר עם ללו ושמועמד הבית היהודי עומד בראש. תושבי קרית מלאכי ניצחו".

"אני האמנתי אני מאמין בך שבאמת קרית מלאכי תהיה חשובה לך ושהראיה שלך תהיה נטו תושבי קרית מלאכי, כי מגיע להם הכל", אמר זוהר לבנט. "קרית מלאכי עולה על דרך המלך. אוהב אתכם ושמח להיות איתכם".

וורצמן אמר: "היום אנחנו מחזירים עטרה ליושנה. תושבי קרית מלאכי מוכיחים שהעטרה נמצאת בבית היהודי ואצל אנשים מדהימים - ללו זוהר הגדול. אנחנו שמים את קרית מלאכי במרכז".