באמת תודה רבה: סגן השר בן דהן מבטיח "לא יהיו אלות וסוסים בפינוי עמונה"

לכל מי שלא היה בטוח מה היתרון בממשלה "הימנית ביותר" שמפנה יישוב של 40 משפחות מבטיח סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן מהבית היהודי שעכשיו יש ממשלה אחרת: "המחזות שראינו לא יהיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/16 11:39 יא בכסלו התשעז

באמת תודה רבה: סגן השר בן דהן מבטיח "לא יהיו אלות וסוסים בפינוי עמונה"
Pierre Terdjman, פלאש 90, צילום: Pierre Terdjman, פלאש 90

על רקע ההכנות והמתיחות לקראות פינוי עמונה, התראיין היום (ראשון) סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן ברדיו "גלי ישראל" ואמר: "למיטב ידיעתי, לא יהיו סוסים בעמונה. לא יהיו סוסים בעמונה וגם לא יבואו שוטרים עם אלות. הדברים האלה לא יהיו יותר. המחזות שראינו, לא יהיו. עדיין גם כשבאים בידיים ריקות זה מחזה מאוד מאוד עצוב לפנות ישוב בארץ ישראל, אבל האלימות שהייתה, אני סמוך ובטוח שלא תהיה".

הרב בן דהן התייחס להרס הבתים בעמונה בשנת 2006 אז הופגנה אלימות גדולה כלפי המתנחלים בעקבותיה הוגשו עשרות תלונות למח"ש על אלימות בלתי מוצדקת כלפי המפגינים: "כולם למדו את הלקח, וכולם אני אומר כולל כל כוחות הביטחון הם הבינו היטב מה היה ב- 2006. אף אחד לא רוצה לשוב ולראות את המחזות הללו, מצד שני פה זה ממשלה אחרת (...). זו ממשלה שמתנגדת לפינוי התיישבות, ממשלה שכל כולה רוצה לחזק את ההתיישבות. יש פסקי דין שמה לעשות אנחנו.. באמת גדולים עלינו הפסקי דין הללו ולכן הגענו למציאות המסובכת והרעה הזאת."