"באמונה" יוצאת לקמפיין נגד השר לפיד

"לפיד בא לשנות אך זנח את ציבור בוחריו ופגע בהם" – כך טוענת חברת הנדל"ן הדתית "באמונה", שיצאה לקמפיין ויראלי נגד התנהלותו של שר האוצר, בעקבות גזירות חדשות שעשויות לפגוע בקהל לקוחותיה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 06/06/13 11:09 כח בסיון התשעג

"באמונה" יוצאת לקמפיין נגד השר לפיד
יש עתיד, צילום: יש עתיד

חברת הנדל“ן הדתית ”באמונה“, המייצג את ציבור הרוכשים ביישוב חריש, החליטה לצאת בקמפיין נגד שר האוצר יאיר לפיד - זאת נוכח גזרות חדשות שהטיל בתחום הנדל“ן, העלולות לפגוע בקהל לקוחות החברה.

"למעשה לפיד הוכיח לנו שהוא ככל פוליטיקאי אחר. הוא יודע לכתוב, גם לדבר, אבל בין הדיבורים למעשה קיימת תהום עמוקה", טוען בעלים ומנכ"ל חברת ”באמונה“, ישראל זעירא. לדבריו, "לפיד מזלזל בבוחריו, הוא השתמש וזרק את מעמד הביניים לאחר שהבטיח להם הבטחות ולא עמד במילתו. אותו הדבר עשה גם ציבור רוכשי הדירות בחריש, לשם הגיע קהל גדול של זוגות צעירים. בעוד שלפני הבחירות חריש היה יעד מועדף על לפיד, היום הוא מתעלם מהישוב ומציבור רוכשי הדירות במקום, תוך ביטול כל ההטבות שהובטחו“.

בחודש האחרון פעלה ”באמונה“, המנהלת את שתי עמותות הגדולות בחריש, יחד עם כ-1,000 איש, להשיב את מענקי המקום שהובטחו לרוכשי דירות ראשונה בפריפריה. בשבוע האחרון הוציא משרד האוצר דף הנחיות לבנקים לפיו ניתן לנצל את מענקי המקום לרוכשי דירות ראשונה בפריפריה עד ליום הראשון ביולי. עם זאת, ההנחיות שהוצאו כוללות מגבלות מהותיות וספק רב אם העמותות הבונות יצליחו לעמוד בהן, כשעיקרו חובה להוציא היתרי בניה עד הזמן הנקוב.

בשבוע האחרון השתתף זעירא בישיבת סיעה של חברי סיעת הבית היהודי ובוועדת הכלכלה של הכנסת בהשתתפות שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, במטרה להאריך את מועד מימוש ההטבה.