אתר חדש יישדך בין הומואים ולסביות דתיות

על מנת לשמור על המבנה המשפחתי המסורתי, אתר חדש יציע לראשונה הכרויות בין לסביות דתיות להומואים דתיים

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 16/05/16 20:59 ח באייר התשעו

אתר חדש יישדך בין הומואים ולסביות דתיות
Shutterstock, צילום: Shutterstock

עד כה נרשמו קרוב לחמישים משתמשים לאתר הכרויות דתי חדש לשידוכי הומואים עם לסביות מהמגזר הדתי, על מנת להקים משפחה כדת משה וישראל. כך פורסם היום (א') באתר ynet.

בניגוד למיזמי שידוכים דומים שמתנהלים בפיקוח רבני, האתר החדש - "ביחד" שמו - צמח מהשטח, והוא מאפשר לחבריו חופש פעולה מוחלט - בחינם. המייסד, ערן אמיתי (שם בדוי), הומו דתי שמחפש זוגיות עם אישה, מצהיר: "אינני יודע מי עומד מאחורי הכרטיס והאם הפרטים שנמסרו נכונים או לא" - כמו בכל אתר הכרויות.

עד כה נרשמו לאתר 37 גברים ו-7 נשים, חרדים, דתיים ומסורתיים (ואפילו אחד "חילוני אבל מאמין") - רובם בשנות העשרים והשלושים לחייהם, חלקם הגדול בארון, הם מצפים למערכות יחסים המבוססות על חברות, כבוד הדדי, רצון להקים משפחה ואפילו אהבה - אך בדרך כלל ללא מגע מיני.

ערן, מנהל האתר, פרסם בפייסבוק לפני כשנה וחצי פוסט נוגע ללב על חיפושיו אחר בת-זוג, וזכה ליותר מ-3,000 שיתופים. בעקבות כך, הוא מספר, פנו אליו הומואים ולסביות נוספים שביקשו גם הם למצוא זוגיות כזו.

"בתחילה ניסיתי לעזור, ערכתי רשימות ואפילו שידכתי בין כמה פונים", הוא מספר, "אך משרבו הפניות, החלטתי לטובת כולנו למסד את העניין ולאפשר לאנשים מקום שבו הם יוכלו אולי למצוא את הזוגיות שאותה הם מחפשים".