"ארץ ישראל שלנו" רוצה לקנות את בית"ר ירושלים

ח"כ מיכאל בן ארי הגיש בקשה למבקר המדינה בבקשה לרכוש חלק מהקבוצה, המצויה בקשיים כלכליים. "דרך בעלות בקבוצה ננחיל אידיאולוגיה של אהבת ארץ ישראל ועם ישראל", הסביר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 06/07/12 12:00 טז בתמוז התשעב

"ארץ ישראל שלנו" רוצה לקנות את בית"ר ירושלים
ביתר ירושלים, צילום: ביתר ירושלים

מפלגת הימין "ארץ ישראל שלנו" הפועלת כחלק מ"האיחוד הלאומי", הגישה אתמול (ה') בקשה למשרד מבקר המדינה, בבקשה לבחון רכישת חלק מקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, המצויה בקשיים כלכליים.

על פי הדיווח היום בעיתון "ידיעות אחרונות", נציגי המפלגה, חבר הכנסת מיכאל בן ארי ועוזריו ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, מבקשים מהמבקר לרכוש את הקבוצה מכספי מימון המפלגות.

"המפלגה רואה בקבוצה פרויקט שיש בו מסר חינוכי ולאומי לאור העובדה שאוהדי הקבוצה מייצגים את עמך ישראל ומייצגים פסיפס של החברה הישראלית הלאומית הנאמנה ללא סייג לעם ישראל ולארץ ישראל", נטען בפנייה למבקר. בפנייה צויין כי "דרך בעלות בקבוצה ניתן להעביר מסרים שונים ולהנחיל אידיאולוגיה של אהבת ארץ ישראל ועם ישראל".

עו"ד איתמר בן גביר ציין כי "הרעיון התגבש בימים האחרונים. אנחנו עוקבים בדאגה אחרי המצב, קיימנו ישיבה והחלטנו לבדוק את האפשרות של רכישת הקבוצה או לפחות חלק משמעותי ממנה". ברוך מרזל הוסיף כי הוא "אוהד מושבע של אוהדי בית"ר, ומארח אותם בשבתות בחברון לא אחת. בהחלט יש לנו כוונה לסייע לקבוצה, ולפעול לכך שהיא לא תשחק בשבת. בית"ר פופולארית מאד במאחזים ובגבעות, והגיע הזמן שנעזור לה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן