אריה קינג סייר במחנה יהודה: "נשנה את העיר"

ראש רשימת "שכונות התפר" המתמודדת בבחירות למועצת העיר ירושלים ערך סיור בבירה וקרא לתושבים להציף את הבעיות הביטחוניות הקיימות בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/13 17:39 ו בתשרי התשעד

אריה קינג סייר במחנה יהודה: "נשנה את העיר"

אריה קינג, ראש רשימת "שכונות התפר" המתמודדת בבחירות למועצת עירית ירושלים, סייר היום (ג‘) בשוק מחנה יהודה עם חברי הרשימה ופעילים וביניהם, יונתן יוסף, בנו של הרב יעקב יוסף זצ"ל ונכדו של הרב עובדיה יוסף, חבר בהנהלת הרשימה.

קינג, יחד עם פעילי המטה, התקבל באהדה רבה בקרב סוחרי השוק וציבור הקונים, שגילו בקיאות במצע של הרשימה וסיפרו כי נחשפו למודעות הרבות והמקוריות שחולקו ברחבי העיר: "קוקוריקו מואזין?", "פחד בפארקים?" ועוד ואמרו כי הם אכן מזדהים עם המסרים והם מקווים כי אכן הדברים ישתנו ב-5 השנים הקרובות.

קינג מצידו אמר לסוחרים כי הוא צריך את תמיכתם על מנת שהוא יציף את הבעיות הביטחוניות הקשות הקיימות בעיר ובשכונות התפר ורק בזכותם פני העיר ישתנו. פעילי המטה חילקו חומר הסברה ומידע על עברו של קינג בתחום עשייתו בירושלים ובעיר העתיקה.

בימים הקרובים יסייר קינג ומועמדי הרשימה בכל אחת משכונות התפר, שם ייפגש עם תושבי העיר על מנת לשמוע על הבעיות הקשות שהם חווים מידי יום מצד שכניהם הערבים.