אריה קינג יתמודד ברשימה עצמאית בבחירות בירושלים

קינג, מפעילי הימין הבולטים בישראל, יעמוד בראש רשימת "שכונות התפר", אשר תבקש לייצג את שכונות התפר בירושלים, בהן מתגוררים כ-300 אלף איש

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/08/13 19:29 ח באלול התשעג

אריה קינג יתמודד ברשימה עצמאית בבחירות בירושלים
יחצ, צילום: יחצ

אריה קינג, מפעילי הימין הבולטים בישראל, הודיע הערב (ד‘) על התמודדות בבחירות הקרובות לעיריית ירושלים, זאת במסגרת מפלגה עצמאית - ”רשימת שכונות התפר“. תחת הסלוגן שילווה את הקמפיין "חייבים את קינג. הביצועיסט שלך בעיריה", הקים קינג רשימה המורכבת מתושבי שכונות התפר בה גרים כ-300 אלף מתושבי העיר.

במטה קינג אומרים הערב כי ההחלטה על הריצה בבחירות הקרובות התגבשה לאחר בדיקה מעמיקה בה עלה כי ישנה חובה בבחירות הקרובות לטפל באוכלוסיה הגרה בשכונת גילה, בתלפיות, ברמות בפסגת זאב, הר חומה, תלפיות מזרח, גבעה הצרפתית, רמות, רמת שלמה,נווה יעקב, אבו תור וארמון הנציב הסובלות מהזנחה פושעת וממצוקות רבות, ללא התייחסות מצד מקבלי ההחלטות ברשות המקומית. קינג מדגיש כי הרשימה העצמאית פונה לכלל המגזרים בעיר ובקרוב ייחשפו תומכים רבים ממגוון של מפלגות וקבוצות שונות מתושבי העיר.

בשבועות האחרונים הוקם מטה במרכז העיר עם פעילים ומתנדבים רבים המבקשים לסייע להצלחת הרשימה בבחירות הקרובות הצופות לה הצלחה מסחררת. ”כפי שהייתי אוזן קשבת לכל יהודי במצוקה במשך 16 שנה והייתי לצידן של שכונות התפר בכל מאבק ובכל יוזמה, כך אני ורשימת שכונות התפר נמשיך במלוא העוז מתוך מועצת העיר לאחר הבחירות“, מסר הערב קינג.