אריה קינג: הפחד של תושבי הגבעה הצרפתית לא יכול להמשך

קינג, המתמודד בראש רשימת "שכונות התפר" למועצת העיר ירושלים, ערך סיור בשכונת הגבעה הצרפתית בעקבות ריבוי פעולות הטרור של ערביי האזור נגד תושבי השכונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/13 09:47 כב באלול התשעג

אריה קינג: הפחד של תושבי הגבעה הצרפתית לא יכול להמשך

אריה קינג, ראש רשימת ”שכונות התפר“ למועצת העיר ירושלים, ערך אמש (ג‘) סיור ברחוב נהגי הפרדות בשכונת הגבעה הצרפתית, זאת בעקבות ריבוי אירועי הטרור של תושבי השכונות הערביות נגד התושבים היהודים בגבעה, לרבות זריקת בקבוקי תבערה ואבנים.

במהלך הסיור נפגש קינג עם תושבי השכונה, כשאחת מהן, בתיה, סיפרה לו כי התושבים הערבים המתגוררים בסמוך ”באים לפה כל ערב עושים רעש, צרכים בכל מקום ופקקי תנועה. הדואר המרכזי בשכונה משרת את תושבי עיסווא ושועפט כי אין להם סניף דואר. התיבות דואר שבנו להם לא חוקי וללא היתרי בניה! המשטרה לא מתערבת וזה מסוכן כי יש כאן גן ילדים ומעון. אנחנו חסרי אונים“.

מוחמד, תושב עיסאוויא, אמר לקינג כי ”אנחנו משלמים ארנונה אבל לא מקבלים שום שרות. אין לנו דואר ואין לנו גינה. אז אנחנו באים לכאן. העיריה לוקחת מאיתנו ארנונה ובונה רק פה גינות ופארקים“.

קינג עצמו סיפר כי לדעתו ”העיריה מזניחה במודע את מזרח העיר ואת תושביה הערבים. לא ייתכן שלא יקבלו את מה שמגיע להם ומצד שני בגלל שאין להם פארקים וגנים היהודים בשכונה סובלים“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן