אריה קינג הודיע על תמיכה במשה ליאון לראשות העיר ירושלים

קינג תקף את ראש העיר ברקת וטען כי הוא "לא טוב לרוב תושבי העיר". לדבריו, משה ליאון מהווה דוגמה "לאיש עשייה שידע לשלב לאורך דרכו הציבורית בין עשייה לבין תורה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 11/09/13 10:23 ז בתשרי התשעד

אריה קינג הודיע על תמיכה במשה ליאון לראשות העיר ירושלים
יחצ, צילום: יחצ

אריה קינג, ראש רשימת ”שכונות התפר“ המתמודד בבחירות למועצת העיר ירושלים, הודיע היום (ד‘) על תמיכה במועמדותו של משה ליאון, מועמד ”הליכוד-ביתנו“, לתפקיד ראש עיריית ירושלים.

בדברים שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב קינג כי ”משה ליאון מהווה עבורנו כבוגרי הציונות הדתית, לדוגמא לאיש עשייה שידע לשלב לכל אורך דרכו הציבורית בין עשייה לתורה“. קינג האשים כי ברקת ”לא נטש את משנת מפלגת ’קדימה‘ וכראש עיר קידם מהלכים חד צדדיים של חלוקת ירושלים בפועל, ללא משא ומתן“.

”ברקת היה ראש עיר לא טוב“, טען קינג, ”לא טוב לרוב תושבי העיר ולא טוב לרוב אזורי העיר. ברקת פגע קשות בשכונות התפר, בעיר העתיקה, הזניח את רחובותיה ובעצם דואג לחלוקת העיר ומנציח את משנתו של שרון בתחומי בירת העם היהודי. אין זה פלא שברקת זוכה לתמיכה של כל מנהיגי השמאל מיאיר לפיד ועד ליוסי ביילין“.

מנגד, כתב קינג, ”נוכחתי לדעת ולגלות כי משה ליאון, מאז ומתמיד בתפקידיו הציבוריים פעל רבות למען בנייתה וחיזוקה של ירושלים. לאון יסייע לנו ויחד איתו נפעל בצורה נחושה לחיזוק מעמדם של שכונות קו התפר. משה ליאון ואנוכי נפעל יחדיו לשמירת יהדותה של ירושלים. אני רואה במשה ליאון שותף לדרך ואנו כחברי מועצת נפעל יחד, כשותפים בכירים בקואליציה, למען אחדותה של העיר, למען שמירתה כעיר יהודית ועיר הבירה של המדינה היהודית“.

בסיכום דבריו הדגיש קינג כי ”כפי שברית "בנט-לפיד" אחראית לפגיעה בעולם הישיבות ומכשירה משא ומתן על עקירת ישובים בימים אלו ממש, כך ברית "ברקת-לפיד" תכשיר בפועל את התוכניות האופרטיביות לחלוקת ירושלים“.

גורמים במטה הציונות הדתית של ברקת אמרו בתגובה לכיפה כי "תמוה שאריה גינג החליט לתמוך במועמד של אריה דרעי, מתומכי אוסלו, וליברמן, שקרא למסור שכונות בירושלים לרשות הפלסטינית. ברקת זוכה לתמיכת בכירי הרבנים בציונות הדתית בהם הרב דרוקמן, הרב אבינר, הרב אייזמן, הרב רונצקי ועשרות בנים נוספים בשל פעילותו האיתנה ומעשיו לבנייתה, חיזוקה ושמירת אחדותה של ירושלים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן