אריה דרעי: דין רודף למציתי המסגד בצפון

יו"ר ש"ס לשעבר תקף בחריפות את האחראים לפעולת "תג מחיר" בהצתת המסגד בכפר טובא זנגריה: "הם גוזרים רדיפה על כל היהדות, זה הדין של רודפים"

חדשות כיפה אורי פולק 04/10/11 11:49 ו בתשרי התשעב

אריה דרעי: דין רודף למציתי המסגד בצפון
Prokurator11-CC-BY, צילום: Prokurator11-CC-BY

אריה דרעי, לשעבר יו"ר תנועת ש"ס, תקף אמש (ב') בחריפות את האחראים לפעולת "תג מחיר" ביום ראשון בלילה, כשאלמונים הציתו מסגד בכפר טובא זנגריה, סמוך לראש פינה שבאצבע הגליל.

"המציתים רודפים את כל היהדות. הם גוזרים רדיפה על כל היהדות. זה הדין של רודפים. אני מציע שכל אחד יסתכל בהלכה מה הדין, זה המשמעות של זה, שלא יתחמקו מהדבר הזה", אמר דרעי בראיון לערוץ הכנסת. לדבריו, "צריך להוקיע אותם וצריך לתפוס אותם ולתת להם את מלוא העונש בחומרה הכי גדולה. זה לא סתם הצתה, זה דבר חמור מאוד נגד כל היהדות בעולם".

יו"ר "האיחוד הלאומי", ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, מתח ביקורת על התבטאותו של דרעי ואמר כי הוא "לא למד דבר מן העבר ומשתף פעולה עם עלילת הדם כנגד יהודים". כצל'ה הסביר כי "דרעי מבקש להתייפיף בעיני השמאל הקיצוני, כמיטב מסורתו מימי אוסלו, אליה הוא מרגיש שייך. אנשים תמימים אוהבי הארץ לא יפלו לפח מתק השפתיים של האיש, אשר גם כעת מבקש להמיט אסון על ישובי הארץ תוך שיתוף פעולה עם הגרועים שבשונאי ישראל".

"המהדורה החדשה של דרעי גרועה ומסוכנת ממהדורת דרעי הישנה אשר תוך גניבת קולות בוחריו המיט על עם ישראל את אסון אוסלו ואלפי ההרוגים והפצועים שבאו בעקבותיו", הוסיף כצל'ה.