אריאל: אשוחח עם כלפה ואנסה לשכנע אותו לחזור בו

יו"ר תקומה, השר אורי אריאל הצהיר שינסה לשכנע את כלפא לחזור בו ממכתב ההתפטרות אותו שלח היום בצהריים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/01/15 17:08 ז בשבט התשעה

אריאל: אשוחח עם כלפה ואנסה לשכנע אותו לחזור בו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

השר אורי אריאל ראש מפלגת 'תקומה' הגיב למכתב ההתפטרות של ח"כ זבולון כלפא ואמר, כי בכוונתו לשוחח עימו ולבקש ממנו לחזור בו. הוא שיבח את כלפא ואמר כי הוא פרלמנטר מצוין ואיש ציבור מהטובים בארץ.

"בכל מקרה נמשיך באיחוד הלאומי לעשות כל יכולתנו כדי לשמור על הערכים והדגלים שאנחנו מאמינים בהם בתוך הבית היהודי״, אמר אריאל.

כזכור, התפרסם היום בשעות הצהריים מכתב אותו שלח כלפה לאריאל בו הוא קורא לו להכריז על התמודדות עצמאית של האיחוד הלאומי, זאת בעקבות שריונו של אלי אוחנה במקום גבוה. "אני חושב שמישהו איבד את המצפן ואני קורא לחשבון נפש. זה לא דרך של שיתוף פעולה וחברות . מנהיגים נבחנים בזה שהם יכולים להגיד טעינו. טוב לעשות גירושים לפני שיש ילדים. אם תקומה תרוץ לבד להערכתי היא תקבל קולות. זה לא רק גשם שיורד אלינו זו יריקה. יש כאן שילוב של דברים", כתב כלפה.

"אתמול בערב עם היוודע השריון של מר אלי אוחנה חשתי תחושת עלבון עמוקה מאוד בשמו של הציבור היקר אליו אני שייך ובו גדלתי", סיפר כלפה. "בשמו אני חש כאילו קיבלתי בעיטה בפנים".

כלפה הצהיר כי יישאר כחלק מתקומה אם כי הוא מסרב להתמודד לכנסת במסגרת רשימת הבית היהודי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן