"ארומה" הוזילה את מחירי הקפה; בנט: "נמשיך לעודד הורדת מחירים"

הרשת תמכור קפה במחיר של 8 שקלים בלבד, בתגובה לפעילות רשת הקפה החדשה "קופיקס". בנט קרא לצרכנים "להצביע ברגליים, לקנות רק היכן שהמחירים סבירים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 15/10/13 15:30 יא בחשון התשעד

"ארומה" הוזילה את מחירי הקפה; בנט: "נמשיך לעודד הורדת מחירים"
Ballistik Coffee Boy-cc-by, צילום: Ballistik Coffee Boy-cc-by

השר נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, ברך היום (ג‘) את רשת בתי הקפה ”ארומה“, לאחר שזו החליטה להוזיל את מחיר הקפה בטייק-אווי ל-8 שקלים.

הרשת הודיעה היום כי מחיר הקפה הקטן בארומה ישראל ירד מ-11 שקלים ל-8 שקלים, ובארומה תל אביב מ-10 שקלים ל-8 שקלים. מחיר הקפה הגדול ירד בארומה ישראל מ-13 שקלים ל-12 שקלים ובארומה תל אביב הוא נשאר 12 שקלים.

ההחלטה על הוזלת הקפה מגיעה כתגובה ישירה לרשת בתי הקפה החדשה - ”קופיקס“ - שמוכרת את כל מוצריה, לרבות קפה וכריכים, במחיר של חמישה שקלים בלבד. מאחורי הרשת עומד איש העסקים אבי כץ, דתי לאומי תושב כפר סבא.

בנט ברך היום על החלטתה של ”ארומה“ ואמר כי ”נמשיך לעודד חברות שמוזילות מחירים, ולבקר חברות שנוטלות מחירים בלתי סבירים. נפעל נגדן בכלים חוקיים אם, חלילה, הן מתאמות מחירים“.

עם זאת, שר הכלכלה ציין כי האחריות, בסופו של דבר, מונחת על כתפי הצרכנים. ”לא מספיק לקטר "כמה יקר" אלא אנחנו צריכים להצביע ברגליים. לקנות היכן שהמחירים סבירים, ולא לקנות איפה שאנו ’נשחטים‘“, אמר בנט.