אראל סגל סירב לנתניהו: אתרום יותר בתור עיתונאי

העיתונאי אראל סגל דחה את הצעתו של ראש הממשלה לשריון במקום ה-11 בליכוד. "תומך בנתניהו אך חש שבשלב זה אתרום יותר בתוך עיתונאי"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/01/15 15:31 ג בשבט התשעה

אראל סגל סירב לנתניהו: אתרום יותר בתור עיתונאי
יחצ, צילום: יחצ

בגלי ישראל ובערוץ 20 יכולים לנשום לרווחה, לאחר שאיבדו את שרון גל למפלגת ישראל ביתנו החליט העיתונאי אראל סג״ל לסרב להצעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להצטרף לליכוד במקום ה-11.

סג"ל אמר לראש הממשלה, כי הוא נאלץ לסרב להצעה על אף שתמיד היה איש ימין ותומך נתניהו אבל חש שבשלב הזה יתרום יותר בעיתונות.

"אחרי יומיים של התלבטות מהפכת קרביים ולילה של נדודי שינה, הגעתי למסקנה שהתרומה שלי בתקשורת עולה על זו שאוכל לתת בכנסת", כתב סג"ל בפרופיל הפייסבוק שלו.

"זה לא סוד שאני תומך בנתניהו ובליכוד, מעולם לא הסתרתי את דעותיי ויחד עם זאת, אני חושב (סובייקטיבית כמובן) שהצלחתי בעבודתי העיתונאית להיות הוגן ומנומק. לפני יומיים פנו אלי ושאלו על התכנות המהלך וכמובן שאם ראש הממשלה פונה וקורא לבוא לפגישה, אני בא ובוודאי שוקל הצעה שרוב הסיכויים לא תחזור בגלגול הזה".

"אחרי שהפכתי בדבר הלוך והפוך ושוב הלוך, ידעתי שבשלב הזה של חיי, אין בי תשוקה לעשייה פוליטית פרלמנטרית ולהכנס רק עבור האגו והכבוד זה טפשי וגס. כנסת ישראל היא לא במה ריקה מתוכן, יש צורך בחרדת קודש של שליח ציבור כדי לשרת בה. אולי זה עוד יקרה, אבל בינתיים אני ממשיך בתקשורת, אני תורם מבחוץ".

כזכור, אתמול בערב דווח כי נתניהו שמחפש מועמד לשריון למקום ה-11 מקיים מגעים עם סג"ל שמשדר כיום תכנית קבועה ברדיו גלי ישראל ומגיש תוכניות בערוץ 20 ובערוץ 1. בגלי ישראל חששו מאד שסג"ל יחליט לעזוב שכן זה היה עלול לפגוע באופן משמעותי בגלי ישראל שכן התכנית אותה הוא מגיש 'לא סותם ת'פה' הינה התכנית המואזנת ביותר של התחנה.