"אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון"

חברות הכנסת שולי מועלם ואיילת נחמיאס ורבין סיירו בגוש עציון, והבהירו כי האזור הוא קונצנזוס למחנה הימני והשמאלי במפה הפוליטית.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 21/03/16 15:43 יא באדר ב'

"אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון"
דוברות גוש עציון, צילום: דוברות גוש עציון

"אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון, שכן ויתור עליו איננו רק ויתור על חלק מולדת חשוב, כי אם ויתור על יישובים, שמהווים היום את חגורת ההגנה על ירושלים" כך אמרה היום (ב') חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני, בסיור שערכה יחד עם ח"כ שולי מועלם בגוש עציון.

ח"כ מועלם סיפרה כי הזמינה את נחמיאס ורבין לסיור, למרות העמדות המנוגדות בין שתיהן בכל הקשור לפתרון הסכסוך: "עמדתי בעניין ברורה - יש להחיל ריבנות ישראלית ביהודה ושומרון ולהתחיל בגוש עציון. אבל עדיין ימין ושמאל הם חלק מגוף אחד ומעם אחד. יש לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים , מכבדים ושאינם גולשים למפריד אלא פועלים לחבר".

ח"כ נחמיאס ורבין אמרה כי אסור במחנה הציוני לא מוכנים לוותר על גוש עציון, ושיבחה את התושבים שמתמודדים עם מתקפות טרור "באתי אליהם בכדי לחזק אותם ולהבהיר להם שהתמיכה בהם חוצה מפלגות ועמדות פוליטיות. כחברת מפלגת העבודה אני מאמינה כי בכל הסדר עתידי אסור למדינת ישראל לוותר על גוש עציון".

השתיים ערכו סיור חיזוק באזור, ביקרו באולפנת "נווה חנה", פגשו את יו"ר המועצה דוידי פרל, ובצומת הגוש ב'פינה החמה'- שם ראו את מאות משלוחי המנות שהכינו ילדי הגוש עבור החיילים בגזרה, לקראת חג פורים.