אנשי "תקומה" הזמינו את כצל'ה לדין תורה

במפלגה ניסו למנוע מח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ מלפעול לניכוס שם המפלגה, "האיחוד הלאומי". למרות צו ביניים של בית הדין הרבני, כצל'ה החל לפעול בנושא. גורם המעורב בנושא: משכנו העתירה אחרי שהבנו שזה בזבוז זמן

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/11/12 11:20 יג בכסלו התשעג

אנשי "תקומה" הזמינו את כצל'ה לדין תורה
יחצ, צילום: יחצ

אנשי מפלגת "תקומה" הזמינו לדין תורה את ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, יו"ר המפלגה שהודח על ידי חברי הרשימה בשבוע שעבר, בדרישה כי זה יחדל מהניסיון לנכס לעצמו את שם המפלגה - "האיחוד הלאומי" - כמו גם את ניסיונותיו לפלג את המפלגה ולרוץ עצמאית לכנסת.

לכיפה נודע כי בשבוע שעבר נפתח הדיון בבית הדין הרבני בבנימין, שלאחר דיון בנושא הוציא צו מניעה לכצל'ה כדי שזה לא יבצע שום צעד בנושא, עד לקיום ישיבה מורחבת של בית הדין, שתוכננה להתכנס ביום שישי האחרון. עוד בטרם כינוס בית הדין התברר כי כצל'ה הזדרז לפנות ליו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, ולהגיש בקשה להיות בא כוח הסיעה. כמו כן פנה כצל'ה לועדת הבחירות המרכזית וביקש לשמור לעצמו את שם המפלגה - "האיחוד הלאומי".

גורם המעורב בנושא אמר לכיפה כי "לאחר שהבנו כי כצל'ה לא מקשיב גם לבתי הדין, משכנו את העתירה. חבל על הזמן. ירדנו מזה מהר מאוד אחרי שהבנו שגם במידה ובית הדין יתכנס, הסיכוי שכצל'ה יקבל על עצמו את סמכות בית הדין ואת פסיקתו - שואף לאפס".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן