"אנו עומדים מול עם אשר שולח את ילדיו לרצוח"

אלפי בני אדם השתתפו היום במסע הלוויה של דפנה מאיר ז"ל, שנרצחה אמש בפיגוע דקירה ביישוב עתניאל. שר החינוך נפתלי בנט ספד ואמר כי עוצמת הזעזוע מהרצח כי כעוצמת שנאת המחבלים כלפיי עם ישראל

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 18/01/16 13:04 ח בשבט התשעו

"אנו עומדים מול עם אשר שולח את ילדיו לרצוח"
הלל מאיר TPS, צילום: הלל מאיר TPS

אלפי בני אדם השתתפו היום (ב') במסע הלוויה של דפנה מאיר ז"ל, אחות במקצועה, אם לשישה, דמות מוכרת ביישוב עתניאל, שנרצחה אמש באכזריות רבה בפיגוע דקירה בפתח ביתה.

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ספד לה ואמר כי הגנה על ילדיה בגופה "את החיים האחרונים נתת לילדייך היפים עד שברח המחבל וצנחת אל מותך. מול האור הגדול שלך דפנה, אנחנו עומדים מול טרור ערבי שכולו חושך".

"אנו עומדים מול עם אשר שולח את ילדיו לרצוח. אשר מנהיגיו מברכים על כל אלימות. עם המחלק סוכריות לרוצחי נשים וילדים" הדגיש בנט והשווה את עוצמת הזעזוע מהפיגוע לעוצמת השנאה שקיימת אצל המחבלים ההולכים לדקור בדם קר "עוצמת הזעזוע שלנו כעוצמת השנאה שטנית שלכם. עם שגיבוריו הם רוצחי אימהות לא יבוא בקהל העמים. לעם כזה לא תהיה מדינה".

לפני כמה שבועות כתבה דפנה ב"מידעון" של היישוב, דברים מהלב. בנט הקריא את הדברים: "אשלח לאנשי אמבולנס-עתניאל חיבוק כתוב במילים, הערצה והערכה על עבודתכם המסורה, וברכה שתזכו ללוות רק יולדות יהודיות לבתי יולדות. ואפילו לא תצטרכו לטרוח ליילד באמבולנס...אני רואָה אותם ברחוב, מסתכלת להם בַּלָבָן של העין, ומתחשק לי לחבק אותם חיבוק ענקי. אבל זה לא כל כך מקובל כאן, בכפר."

"זוהי צוואת החיים שלך דפנה, ואנחנו מבטיחים לך היום שנקיים אותה" כך סיים השר בנט את דבריו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן