אמסלם בספר חדש: ש"ס מושחתת עד היסוד

בספרו החדש "בשם התבונה" מציג הרב ח"כ חיים אמסלם את תפיסת עולמו ומקדיש פרקים נרחבים לביקורת נוקבת נגד ש"ס. הוא אף רומז בספר כי לרב עובדיה יוסף "אין התכונות הנדרשות למנהיג רוחני"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/11/12 12:28 כו בחשון התשעג

אמסלם בספר חדש: ש"ס מושחתת עד היסוד

רגע לפני הבחירות, יוצא הרב ח"כ חיים אמסלם למתקפה נוספת נגד ש"ס, הפעם גם נגד העומד בראשה - הרב עובדיה יוסף. בספר חדש שכתב הרב אמסלם תחת הכותרת "בשם התבונה", הוא מציג את תפיסת עולמו אך מקדיש חלק מהפרקים לביקורת נוקבת נגד ש"ס.

"עשרת פשעי ש"ס", להגדרת הרב אמסלם, הם התנגדותה של ש"ס ללימודי ליב"ה, מה שמביא את המגזר החרדי לבערות ועוני. המפלגה, לדברי אמסלם, "רואה במדינת ישראל פרה חולבת... היא אלופת ההרשעות הפליליות. ש"ס אינה ציונית ומזלזלת בצה"ל, ש"ס סוחרת בתמימות המצביעים ומסלפת את הדת". הוא אף מבקר את המפלגה על כך שהיא מבטיחה מקום מובטח בגן עדן עבור מצביעי המפלגה.

"המפלגה הדיקטטורית", לדבריו, משתמשת ברבנים לטובת אינטרסים צרים ולא נאבקת בגזענות נגד החרדים הספרדיים. בפרק שלם נוסף מתמקד הרב אמסלם בבנו של הרב עובדיה יוסף, משה יוסף וברעייתו יהודית. הוא מותח ביקורת על הרב עובדיה יוסף עצמו ורומז כי "אין לו את התכונות הנדרשות ממנהיג רוחני".

בתוך כך מתאר הרב אמסלם כיצד מנעו ממנו לפגוש את הרב עובדיה פעם אחר פעם וכי בביתו פרושה רשת של מצלמות ומכשירי הקלטה כדי לשלוט על מה שנאמר לו.