אמהות החטופים יבקשו באו"ם: רוצות את הילדים בבית

אימותיהם של שלושת החטופים יצאו לז'נבה, לכינוס של מועצת האו"ם לזכויות אדם. בתוך כך, אחיותיו של גיל-עד שער שיגרו מכתב לחיילים: "מאז החטיפה אנחנו לא מצליחות לישון בלילה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/06/14 09:29 כו בסיון התשעד

אמהות החטופים יבקשו באו"ם: רוצות את הילדים בבית
באדיבות המשפחות, צילום: באדיבות המשפחות

בת גלים שער, רחלי פרנקל ואיריס יפרח, אימותיהם של גיל-עד, אייל ונפתלי, החטופים מגוש עציון, יצאו לפנות בוקר (ג') לכינוס של מועצת האו"ם לזכויות אדם בז'נבה, בניסיון להפעיל לחץ בינלאומי על החוטפים.

"אנחנו רוצות להגיד לעולם שהילדים שלנו יצאו מבית הספר וסך הכול רצו לחזור הביתה”, אמרה בת גלים שער לפני העלייה למטוס, בדברים שהובאו ב-ynet. "זו מציאות בלתי נסבלת והעולם שותק. הילדים שלנו כבר 12 ימים נעדרים ולא יודעים מה קורה איתם. המסר שאנחנו רוצות לומר לאומות העולם בז'נבה הוא מסר פשוט: רוצים את הילדים בבית. אנחנו רוצות להעביר לעולם את זעקותינו כאמהות כדי לעורר את אומות העולם שיגנו את החטיפה ושיפעילו לחץ על חמאס".

בתוך כך, חמש אחיותיו ל גיל-עד שער, תהל, מיתר, שיראל, הלל ומאור, פרסמו הבוקר מכתב לחיילי צה"ל המשתתפים במבצע 'שובו אחים'. "מאז החטיפה אנחנו לא מצליחות לישון בלילה”, שיתפו את החיילים. "אנחנו יודעות שגם אתם לא ישנים בלילה ועושים הכל כדי להחזיר אותו יחד עם איל ונפתלי, בריאים ושלמים”.

"אנחנו מרגישות שכל חייל וחייל שיוצא לחפש את גיל-עד הוא כמו אח שלנו, ממש חלק מהמשפחה. אנחנו מאמינות שתצליחו להביא את אח שלנו הביתה, אל החיבוק של אמא. בעזרת השם גיל-עד יהפוך לחייל בעצמו ויהיה גאה ללבוש את מדי צה"ל. כאן בבית אנחנו חרדות ומתגעגעות לגיל-עד שלנו".