"אם תרצו" תפגין נגד עצרת הסטודנטים הערביים בהר הצופים

התנועה תפגין אל מול העצרת המתקיימת בערב יום הזיכרון, במחאה על תמיכת הסטודנטים הערביים במחבלים ופעילי טרור. "אם תרצו": "אנו קוראים לאוניברסיטה לאסור על קיום העצרת בתחומה"

חדשות כיפה אורי פולק 24/04/12 11:44 ב באייר התשעב

"אם תרצו" תפגין נגד עצרת הסטודנטים הערביים בהר הצופים
אם תרצו, צילום: אם תרצו

תנועת "אם תרצו" תקיים היום (ג') הפגנה נגד תאי הסטודנטים הערביים בקמפוס הר הצופים בירושלים, אשר יקיימו בשעות הצהריים עצרת תמיכה והזדהות עם האסירים הפלסטינים הכלואים בישראל.

חרף העובדה כי מדובר בערב יום הזיכרון, יקיימו הסטודנטים הערביים עצרת תמיכה במחבלים ופעילי טרור, בלב ירושלים, בהשתתפותם של סטודנטים ישראלים. למולם, החליטו חברי תנועת "אם תרצו" לגייס סטודנטים ולהפגין אל מול עצרת התמיכה.

בתנועה ציינו כי מדובר ב"עצרת מבישה שמבזה את זכרם של חללי צה"ל ונרצחי הטרור" וציינו כי "הסטודנטים הערביים וחבריהם הישראלים בוחרת בעזות מצח לתמוך ולהתייצב להגנת פעילי טרור".

"אנו קוראים להנהלת האוניברסיטה לפעול בדומה להנהלת אוניברסיטת תל-אביב ולאסור על קיום העצרת בתחומי האוניברסיטה. אין זה ראוי שעצרת תמיכה בפעילי טרור תתקיים בשטח האוניברסיטה העברית בכל יום שהוא, ודאי שלא בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ונרצחי הטרור הערבי", נמסר מהתנועה לכיפה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן