אם ובנותיה נפצעו בפיגוע בשומרון

האם ושתי בנותיה נפצעו בינוני, פעוטה נוספת בת שלוש נפצעה אנוש. גרשון מסיקה: הגיע הזמן להפנים שאבנים יכולות להרוג. בני קצובר: צה"ל צריך להתייחס לזורקי האבנים כאל מחבלים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/03/13 20:04 ג בניסן התשעג

אם ובנותיה נפצעו בפיגוע בשומרון
הצלה גוש דן, צילום: הצלה גוש דן

ארבעה בני אדם נפצעו הערב (ה‘) בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי, סמוך לאריאל, בצומת גיתאי אבישר. התאונה התרחשה בין משאית לרכב פרטי, כשעל פי עדי הראיה במקום, נהג הרכב איבד שליטה כתוצאה מידויי אבנים והתנגש במשאית שנסעה בנתיב הנגדי. אם ושלושה ילדים נפצעו בינוני-אנוש.

זירת הפיגוע, הערב (צילום: הצלה יו''ש)

צה“ל סגר את המקום וערך סריקות אחר מיידי אבנים שנמלטו לכפרים הסמוכים. ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, התייחס לאירוע ואמר כי "המדיניות העקומה שמתעקשת לא לראות בידוי אבנים טרור אלא הפרות סדר, היא הפקרות מוחלטת. בחודשיים האחרונים ידויי האבנים גברו, ללא תגובה עקב הגבלות הפוליטיקאים על צה"ל. הגיע הזמן להפנים: אבן עלולה להרוג. יש להתייחס אל ידוי האבנים כאל טרור בלבד".

ח“כ נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, אמר כי ”יש שמזלזלים בזריקת אבנים, ומונעים פעולה נגדם. זורקי אבנים מנסים לרצוח ויש לטפל בהם בהתאם“. יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, אמר כי "שוב הוכח שזריקות אבנים יכולות לגרום לפגיעות חמורות. על צה"ל להתייחס לזורקי האבנים כאל מחבלים שמטרתם היא לפגוע אנושות במתיישבים, בחיילי צה"ל ובסטודנטים של אוניברסיטת אריאל".