אלפים פקדו את קבר הראי"ה ביום השנה ה-77 לפטירתו

זו השנה השנייה ברציפות בה מתקיימת העלייה המרכזית לקבר הרב אברהם יצחק הכהן קוק. בין המשתתפים: ראשי ישיבות מרכז הרב, הר המור, "בני עקיבא" ובית אל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/08/12 16:07 ג באלול התשעב

אלפים פקדו את קבר הראי"ה ביום השנה ה-77 לפטירתו
יחצ, צילום: יחצ

אלפים פקדו היום (ג') את קברו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק בהר הזיתים שבירושלים, במלאת 77 שנה לפטירתו. העלייה, שהתקיימה זו השנה השנייה ברציפות, זכתה לתמיכת עשרות ישיבות גבוהות וישיבות הסדר, על רבניהם ותלמידיהם.

אל המקום הגיעו רבנים רבים ובהם הרב יעקב שפירא ראש ישיבת מרכז הרב, הרב חיים דרוקמן ראש ישיבות "בני עקיבא", הרבנים מרדכי ועמיאל שטרנברג ראשי ישיבת הר המור, הרב זלמן מלמד ראש ישיבת בית אל, הרב צבי טאו נשיא ישיבת הר המור. באירוע השתתפו גם מרכז ישיבות בני עקיבא, מועצת יש"ע, תנועות הנוער הדתיות ותנועת "עם כלביא".

ח"כ אורי אריאל, שיזם את המהלך, נשא דברים באירוע וציין כי "אנחנו מתפללים לגאולת עם ישראל בארץ ישראל על פי תורת ישראל. אנחנו רואים איך הרב קוק השכיל והעמיד מאות אלפי תלמידים שהולכים בדרכו ומפתחים את הארץ יחד עם כל עם ישראל והם באים לומר כאן: זאת הארץ שלנו זאת התורה שלנו זה העם שלנו וביחד אנחנו נמשיך בדרך שהתווה הרב קוק זצ"ל. זאת מסורת חשובה של הכרת הרב, לימוד תורתו והליכה בדרכו ובעז"ה עלה נעלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן