אלפים השתתפו בכנס פעילי הימין "מדינה אחת לעם אחד"

באירוע, שאורגן על ידי תנועת "נחלה" בראשות דניאלה וייס - ולא על ידי מועצת יש"ע - אמר השר בנט כי "עם ישראל לא יכול להיות כובש בארצו, ארץ ישראל שייכת לעם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/13 09:47 כט בתשרי התשעד

אלפים השתתפו בכנס פעילי הימין "מדינה אחת לעם אחד"
גילי צרפתי, צילום: גילי צרפתי

למעלה מ-3,000 בני אדם השתתפו אמש (ד‘) בכנס ”מדינה אחת לעם אחד“ שקיימה תנועת ”נחלה“ בבנייני האומה בירושלים. ”נחלה“ היא תנועה שבראשה עומדת דניאלה וייס, הכוללת את גרעיני ההתיישבות אניעם, אביתר, תרצה, רגב, שחרית, יד יאיר, הר אלישע, מבשרת אדומים, מעלות חלחול ומצפה זיו.

בין המשתתפים בכנס: שר הכלכלה נפתלי בנט, ראש ישיבת אור עציון וראש מרכז ישיבות בנ"ע הרב חיים דרוקמן, סגנית שר התחבורה חה"כ ציפי חוטובלי, סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן, סגן שר החינוך אבי וורצמן, רבה הראשי של צפת הרב שמואל אליהו, ראש סיעת הבית היהודי חה"כ איילת שקד , יו"ר השדולה לחזית א"י בכנסת חה"כ אורית סטרוק, סגן יו"ר הכנסת חה"כ יוני שטבון, ראש ועדת הכספים חה"כ ניסן סלומיאנסקי, חה"כ מוטי יוגב, חה"כ שולי מועלם, חה"כ לשעבר פרופ' אריה אלדד, ראש תנועת נחלה דניאלה וייס ועוד.

”בשבוע שחלף בצל אירועי נאומו של רוחאני התראיינתי ברשת אלג'זירה. המראיינת שאלה אותי 'איך אתם מצפים שיפתרו את הבעיה האיראנית שאתם מתנחלים בשטחים כבושים'. יש לכך רק תשובה אחת - עם ישראל לא יכול להיות כובש בארצו'“, אמר בנט באירוע.

”אנחנו צריכים לצקת בטון יצוק בעמוד השדרה של המדינה הזאת. הדרך לעשות זאת היא כפולה - קודם להגיד את האמת הפשוטה - ארץ ישראל שייכת לעם ישראל! במקביל לדאוג לעם ישראל בכלכלה, בחינוך, בשיכון ולהוביל אותו בדרך שלנו לאור התורה“, הוסיף בנט, ”זה קשה, אמרנו לפני שנה שאנחנו רוצים לעבור מהספסל האחורי ולשים יד על ההגה, אבל אנחנו לא לבד שם, יש עוד ידיים וההנהגה היא מורכבת. אבל הדרך לא מפחידה אותנו“.