אלעזר שטרן ירוץ כמספר 2 של הרב אמסלם

שטרן, ראש אכ"א לשעבר, נפגש עם הרב חיים אמסלם ובחן את האפשרות להיכנס אל החיים הפוליטיים ולהצטרף לרשימת "עם שלם". שטרן: "יש בינינו נושאים משותפים רבים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/11/12 10:49 טז בחשון התשעג

אלעזר שטרן ירוץ כמספר 2 של הרב אמסלם
דובר צהל, צילום: דובר צהל

האלוף (במיל') אלעזר שטרן חובר אל ח"כ הרב חיים אמסלם כמספר 2 ברשימת "עם שלם" לכנסת. שטרן לא הכחיש את הדיווח ואמר כי "אני והרב אמסלם נפגשים מעת לעת ויש בינינו נושאים משותפים רבים". ח"כ הרב אמסלם אישר היום את המהלך.

אתמול נפגשו השניים במשרדו של מנהל הקמפיין של אמסלם, הפרסומאי אילון זרמון, וסיכמו את דרכם המשותפת. באחרונה נפוצו שמועות במערכת הפוליטית על הצטרפותו של שטרן אל רשימתו של יאיר לפיד, "יש עתיד", אך ככל הנראה הנושא ירד מהפרק לעת עתה.

לפני כשבועיים הציג הרב אמסלם, שפרש מסיעת ש"ס, את רשימתו העצמאית לכנסת. "נהיה הפתעת הבחירות ונחזיר את היהדות המתונה והיפה מבית אבא לעם ישראל, ועל מנת לטפל בבעיות החברתיות בצורה רצינית, לאחר עשרות שנים של הזנחה", אמר אמסלם. אמסלם קרא לשירות משותף ונשיאה בנטל, תוך שהוא טוען כי "למעט המעטים הראויים, שממיתים עצמם באוהלה של תורה באמת, כולם כולל כולם חייב לשרת בצבא או בשירות אחר ללא יוצא מן הכלל".

שטרן, ראש אכ"א לשעבר, מכהן כיום בהתנדבות כיו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה בישראל, לצד המשך פעילותו התקשורתית כמי שמתבטא בריש גלי בנושאים הקשורים לציונות הדתית ולקשר ההדוק שלה לצה"ל. שטרן, דמות צבאית משמעותית, נישא על גבי הציונות הדתית המתונה, בחן בחודשים האחרונים אפשרות להצטרפות למספר מסגרות פוליטיות, בהן גם "הבית היהודי", "קדימה" ו"יש עתיד".