אלעזר שטרן והרב אליהו השלימו

בהכנסת ספר תורה לזכרו של החייל אורון שאול סיימו חבר הכנסת שטרן והרב אליהו את הסכסוך המתוקשר ביניהם. בנוסף, שוחח שטרן עם הרבצ"ר שהתחייב בפניו כי לא התכוון לפגוע בחקלאים הישראלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/09/14 16:20 כז באלול התשעד

אלעזר שטרן והרב אליהו השלימו
דוברות שטרן, צילום: דוברות שטרן

זה הזמן לסלוח? רגע לפני ראש השנה חבר הכנסת אלעזר שטרן והרב שמואל אליהו סיימו את הסכסוך המתוקשר ביניהם.

בהכנסת ספר תורה לזכרו של אורון שאול הי"ד פגש שטרן ברב אליהו, אותו כינה בעבר 'שמוליק'. בתחילת האירוע ניגש הרב אליהו לח"כ שטרן ואמר לו: "הגיע הזמן שנפסיק להתקוטט". ח"כ שטרן ענה לו "הפסקנו מרגע זה". השניים איחלו האחד לשני שנה טובה וכך נגמרה ה"סולחה" ביניהם. בהמשך הארוע הם רקדו יחד עם ספר התורה והתייחסו זה לזה בכבוד.

לאחר מכן פגש שטרן גם את הרב רפי פרץ, הרב הראשי הצבאי, אותו תקף בתחילת השבוע כשטען שהוא מתחבר עוזב את דרך הציונות הדתית לטובת החרדים ככל שמדובר בשמיטה, זאת על רקע החלטת הרבצ"ר לרכוש יבול נכרי לחיילים החרדיים בחלק משנת השמיטה.

"אתמול נפגשתי עם חברי ורעי הרבצ"ר הרב רפי פרץ בארוע הכנסת ספר תורה לזכרו של אורון שאול ז"ל בפוריה. הרב פרץ הבהיר לי שמעולם לא היה בכוונתו לפגוע, לא באופן ישיר ולא באופן עקיף, בחקלאי ישראל”, כתב שטרן בדף הפייסבוק שלו. "הרבצ"ר הדגיש שהיתר המכירה מקובל עליו לכל דבר ועיקר והוסיף שיעשה כל שביכולתו שחיילי צה"ל יאכלו גם בשנת השמיטה תוצרת של חקלאי ישראל. במידה ונגרם נזק לחקלאים מקומיים כתוצאה מהחלטות בנושאי שמיטה יעשה הרב כל שניתן כדי לתקן זאת", הוסיף ובכך חזר בו מתקיפתו נגד הרבצ"ר.