אלמגור לרה"מ בעקבות המו"מ הקואליציוני: הצהר פומבית שלא יהיו עוד שחרורי מחבלים

ארגון נפגעי הטרור בישראל שלח מכתב לראש הממשלה נגד ממשלת האחדות, שעלולה לגרום לשחרור מחבלים:"איננו רוצים להיגרר שוב למאבק ארוך ומתיש נגד שחרורם"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 17/05/16 13:13 ט באייר התשעו

אלמגור לרה"מ בעקבות המו"מ הקואליציוני: הצהר פומבית שלא יהיו עוד שחרורי מחבלים
shutterstock, צילום: shutterstock

ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור' שלח היום (ג')מכתב לראש הממשלה ומזהיר מפני כניסת 'מחנה הציוני' לקואליציה, כיוון שהוא עלול לדבריהם, להעניק מחוות של שחרורי מחבלים.

במכתב נכתב כי הארגון חושש שהמחנה הציוני, יוביל למהלכים שידרדרו את המצב הביטחוני: "קהילת נפגעי הטרור באלמגור מודאגת מהידיעות על האפשרות של צירוף מפלגות לקואליציה, שחורטות על דגלן את חידוש המו"מ עם הרש"פ. ניסיוננו בממשלות קודמות הראה, שהמו"מ בא על חשבון בטחון הישראלים בשורת מחוות כלפי הרש"פ, ביניהן שחרור מחבלים מאסיבי".

עוד הוסיפו במכתב כי שחרור המחבלים, הוא חגיגה עבור הפלסטינים, שמקבלים עידוד לשלוח עוד ועוד מחבלים שיבצעו פיגועים נוספים:"אנו זוכרים ורואים עדיין מול עינינו את החגיגות של אבו מאזן עם הרוצחים המשוחררים ומתן עשרות אלפי דולרים מענק לכל אחד מרוצחים משוחררים אלה. עתה עם הידיעות על דרישת המחנה הציוני להפקדת המו"מ עם הפלסטינים בידיהם כתנאי לכניסה לקואליציה אנו מודאגים מפני חזרה על התסריט. לאחר גל הכאב הקודם שעבר על קהילתנו , לא נוכל לעמוד עוד מול גל שחרורים נוסף, בשקט, ספונים בביתנו" .

במכתב, שעליו חתום ראש הארגון ונציג המשפחות השכולות, נכתב כי המשפחות והארגון, אינם מעוניינים להיכנס למאבק נוסף נגד עיסקאות של שחרורי מחבלים, ודורשים מראש הממשלה לצאת בהצהרה: "איננו רוצים להיגרר שוב (על ידכם) למאבק ארוך ומתיש נגד שחרור המחבלים. אשר על כן, אנו תובעים מכבודו הצהרה פומבית ששחרורי מחבלים לא יהיו עוד תחת המשמרת שלך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן