אלי כהן לתומכיו: אל תפול רוחכם, עשינו מהפכה אמיתית בבית שמש

המועמד הציוני לראשות העיר, שהפסיד את הבחירות בפער קטן מול ראש העיר החרדי משה אבוטבול, הצהיר כי ימשיך לפעול למען בית שמש דרך מועצת העיר: "העשייה עוד רבה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/10/13 13:52 יט בחשון התשעד

אלי כהן לתומכיו: אל תפול רוחכם, עשינו מהפכה אמיתית בבית שמש
יחצ, צילום: יחצ

אלי כהן, המועמד הציוני שהפסיד הלילה בפער קטן את הבחירות לראשות העיר, מול המועמד החרדי משה אבוטבול, פנה היום (ד‘) לתומכיו וביקש מהם להתעודד, למרות ההפסד.

”לאחר תוצאות הבחירות אמש אני רואה את התחושות הקשות ואת האכזבה בפניכם, אבל אני מפציר בכם: אל תיפול רוחכם! אל יישפל מבטכם! את ההישגים אליהם הגענו לא ניתן להכחיש“, כתב כהן בעמוד הפייסבוק שלו, ”בתוך חודשים ספורים הצלחנו ליצור בבית שמש מהפיכה אמיתית, להחזיר את השיח, החברות והאכפתיות לשכונות ולרחובות“.

כהן ציין כי לאורך הקמפיין, הדרך הייתה קשה - אך זו רק העצימה את אמונתו בצדקת הדרך. ”נלחמנו על היקר לנו, על ביתנו וגורלנו, וגם אם המטרה לא הושגה במלואה כמו שרצינו, זכינו לכך שהתקווה והאמונה חזרו לשכון בליבנו“, הוסיף כהן, ”זיכרו שהבאנו אמונה ללבבות ותקווה לבתים ובכך כבר זכינו“.

כהן הודה לפעילים ולתומכים ואמר כי הוא ”גאה בעשייה בחודשים האחרונים“. הוא הצהיר כי בכוונתו להמשיך לפעול עם רשימת ”טב“ מתוך מועצת העיר: ”העשייה רבה ודרכנו ארוכה וברוכה“.