אלי כהן: אין דתיים, חילונים או חרדים - כולנו תושבי בית שמש

מאות מתושבי בית שמש הגיעו להרמת כוסית עם אלי כהן, המועמד בקרב המחנה הציוני לראשות עיריית בית שמש, שקרא לתושבים להתאחד למען עתיד העיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/13 11:48 כז באלול התשעג

שבע מאות איש הגיעו השבוע לאולמי רון-טל בבית שמש להרמת כוסית לקראת השנה החדשה והביעו תמיכה באלי כהן המועמד הציוני לראשות העירייה. בערב, הושק הקמפיין החדש וסיסמה שנבחרה היא 'מי שמאמין לא מפחד'.

"בית שמש רואה את השינוי הקקרב ובה. למרות שהיו מועמדים רבים, הוחלט כי אלי כהן הוא המועמד הראוי והיחידי שיכול לנצח את ראש העיר הנוכחי והגיע הזמן שכולנו נאחד כוחות ונתמוך בו. משהו חדש מתחיל היא לא סתם סיסמה בעיר אלא מרגישים את השינוי שהחל בקרב התושבים שכל יום צובעים את הכיכרות ומאוחדים" לדברי התושבים שהגיעו לערב.

אלי כהן שנשא דברים בערב קרא לתושבים להתאחד והסביר כי המאבק הוא לטובת בית שמש, לטובת עתיד העיר. והסביר כי תושבי בית שמש עדים לתופעות שליליות שיש למגר. לדבריו, תושבי העיר התומכים באלי כהן נמצאים תחת קמפיין נגדי ושלילי ביותר וקרא לכולם להבין כי במסע הזה שהם בחרו ”אין דתיים, חילונים או חרדים - יש כאן תושבי בית שמש“.

אלי כהן אומר כי ”כמות התושבים שהגיע להרמת הכוסית מוכיחה כי כולם רוצים שינוי, כולם רוצים משהו חדש. אני בטוח כי אנחנו בדרך הנכונה וב-22 באוקטובר אנו נחליף את ראש העיר ונתחיל לנהל את העיר לטובת כלל המגזרים. אני רוצה לאחל שנה טובה לכל תושבי העיר ולעם ישראל“.