אלי ישי קורא לראשי הימין: לייצר גוש חוסם שמאל

יו"ר מפלגת יחד אלי ישי פנה במכתב לראשי הימין במטרה לייצר גוש חוסם שמאל. על הטענות לפיהן הוא יחבור לש"ס אמר ישי: אלך לקואליציה רק עם מפלגות הנאמנות לארץ ישראל ולא מזגזגות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/03/15 16:17 כה באדר התשעה

אלי ישי קורא לראשי הימין: לייצר גוש חוסם שמאל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לאחר שהבוקר נפוצו שמועות לפיהן יו"ר מפלגת יחד אלי ישי פנה ליו"ר ש"ס אריה דרעי במטרה לחבור אליו לאחר הבחירות, מפריך היום בצהריים ישי את הטענות ומבהיר כי ילך לקואליציה רק עם מפלגות שאינן מזגזגות.

בתדרוך לראשי מטות ופעילים אמר ישי: "אלך לקואליציה רק עם מפלגות הנאמנות לארץ ישראל, ולא מזגזגות. זו הסיבה שבגינה הקמתי את תנועת יחד, ועזבתי את ש"ס”.

הבוקר פורסם מכתב של אלי ישי לדרעי, בו קורא ישי לדרעי להפסיק את התקיפות. "תקופה לא פשוטה עברה עלינו.תקופה של מערכת בחירות סוערת ותוססת, אך עיניי יביטו אל היום שלאחר הבחירות, עת נצטרך כולנו לשלב זרועות ולהילחם נגד הגזירות שנגזרו על עולם התורה והיהדות, להעביר חוקים לטובת המשפחות הרעבות ולסייע לחלשים שבחברה".

ישי הוסיף וכתב לדרעי כי "אני קורא לך כעמית עבודה לשעבר, כמי שלזכותנו עשרות חוקים המיטיבים עם המשפחות החלשות, אלפי תלמודי תורה, ישיבות ומקוואות ואין סוף זכויות - הבה ונאחד כוחות לקראת יום הבחירות".

מאז שעות הבוקר טוענים מתנגדים ליחד כי מטרתו של ישי במכתב היא לפתוח את הדרך לחבירה לדרעי לאחר הבחירות, ועל כן הוציא ישי הבהרה כי מדובר באחד מתוך סדרת מכתבים לכל המפלגות ולא במכתב לדרעי לבדו. "הבוקר קראתי לכל ראשי המפלגות לפעול בהגינות ולהרגעת הרוחות במטרה לחזק את המחנה הלאומי. אני קורא לחבריי מנהיגי המחנה הלאומי, בנט, פורוש ודרעי, לייצר גוש חוסם שמאל במטרה למנוע אבדן המדינה לציפי, בוז'י וטיבי. כל פרשנות והודעה אחרת, מקורה ב V15".