אלי ישי: נהיה היד החזקה על הכתף של הממשלה הבאה

בכנס תמיכה במפלגה החדשה בישיבת כיסא רחמים בבני ברק אמר ישי "מפה יוצאת הערב בשורה – יחד שבטי ישראל. אין חרדים, אין סרוגים, אין אשכנזים, אין ספרדים - כולנו יהודים"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/12/14 22:43 ג בטבת התשעה

אלי ישי: נהיה היד החזקה על הכתף של הממשלה הבאה
דוברות, צילום: דוברות

מאות מתומכיו של מפלגת "העם איתנו" בראשות ח"כ אלי ישי בה חבר גם ח"כ יוני שטבון, הגיעו הערב (ה') לכנס תמיכה במפלגה החדשה. הכנס התקיים בישיבת "כיסא רחמים" בבני ברק, ישיבתו של פטרונו הרוחני של ישי, הרב מזוז, שגם נשא דברים בשבחו של ישי.

בדברים שנשא מנהיג המפלגה כשתמונותיו של הרב עובדיה בכל פינה, אמר: "מפה יוצאת הערב בשורה - יחד שבטי ישראל. אין חרדים, אין סרוגים, אין אשכנזים, אין ספרדים - כולנו יהודים. אין עדות. די לשנאת חינם".

ישי התייחס גם לנושא המדיניות הביטחונית ואמר כי "אנחנו נהיה היד החזקה על הכתף של הממשלה הבאה. היד שתמנע החזרת שטחים. היד שתמנע שחרור מחבלים. היד שתמנע הקפאה".

"אנחנו נהיה המצפן הערכי של הממשלה הבאה", הכריז ישי והוסיף "לשרת ציבור זו זכות ומי שלא מרגיש כך אין לו מה לעשות בעבודה ציבורית, אנו נפעל לשרת את הציבור ולמנוע את הפגיעה בשכבות החלשות ובשכבות הביניים. הממשלה הקודמת רמסה את המשכורת, את הערכים ואת תורת ישראל".

בסוף דבריו פנה ישי לבניו של הרב עובדיה יוסף ואמר: "אני רוצה למסור לבניו של מרן עליו השלום, שזכיתי להיות להם כאח, את אהבתי והערכתי הרבה אליהם". בדברים אלו התכוון ישי להודות להם על החלטתם שלא לחתום על מכתב שהוצא נגדו על ידי אנשי ש"ס