אלי ישי מקדם הקמת עיתון חדש למפלגת יחד

גורמים בתנועת יחד מקימים עיתון חדש זאת לדבריהם, כיוון שאין לדרך התנועה ביטוי באף עיתון קיים. בימים הקרובים הם צפויים להחתים מאות מתומכי התנועה על מנוי לעיתון החדש

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/06/15 17:58 כ בסיון התשעה

אלי ישי מקדם הקמת עיתון חדש למפלגת יחד
Ira Abramov-cc-by-sa, צילום: Ira Abramov-cc-by-sa

לאחר כישלונה של מפלגת 'יחד' להיכנס לכנסת וחובות הענק שצברה בניסיון להיבחר מסרבים פעילי המפלגה להרים ידיים. על פי הדיווח באתר 'חדרי חרדים' פעילי התנועה בראשות אלי ישי ותלמידי מנהיגה הרוחני של יחד, הרב מאיר מזוז, פועלים בימים אלו להקמת עיתון שבועי שיופץ למנויים.

על פי הדיווחים החלה החתמת אנשים המזוהים עם התנועה כדי שיצטרפו למהלך וירשמו כמנויים. לדברי האחראים, בימים האחרונים נמצא משקיע עבור העיתון, והפעילים החלו בהליכים הנדרשים כדי לקדם את הוצאתו.

לדברי גורמים בתנועת יחד, הם החליטו להקים את העיתון כדי להפיץ את דרכם אשר לא זוכה לדבריהם לקבל ביטוי באף עיתון קיים. לדבריהם, העיתון שיקום יהיה ברמה מקצועית גבוהה, ויתאים גם לציבור החרדי. הגורמים מוסיפים כי בימים אלו מאות תומכים צפויים לחתום על מנוי לעיתון כשלב ראשוני לקראת ההקמה הרשמית.

כזכור, מפלגת יחד בראשותו של אלי ישי ויוני שטבון לא הצליחה להיכנס לכנסת זאת בשל העליה באחוז החסימה שהביאה להשלכת 125 אלף קולות כשרים לפח. כאמור, המפלגה נותרה מחוץ לכנסת ועם חובות כספיים כבדים שנלקחו בערבויות אישיות על ידי בכירי המפלגה.