אלו המועצות הדתיות המצטיינות לשנת תשע"ה

המועצות הדתיות המצטיינות - תל אביב, אריאל וגן יבנה. בטקס מיוחד זכו המועצות המצטיינות בפרס כספי מיוחד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 12/02/15 17:37 כג בשבט התשעה

אלו המועצות הדתיות המצטיינות לשנת תשע"ה
נטעאל בנדל, צילום: נטעאל בנדל

אתמול התקיים הטקס השנתי לציון המועצות הדתיות המצטיינות בטקס פרס השר בהשתתפות מנהלי ועובדי המשרד לשירותי דת, ראשי מועצות דתיות והמזכירים. המועצות הדתיות המצטיינות נבחרו על ידי וועדה שכללה את מנכ"ל המשרד לשירותי דת אלחנן גלט, נציג החשבות, נציגת הלשכה המשפטית, נציג אגף הסדרה פיקוח ובקרה ונציג סגן השר.

המועצות נבחנו על פי מדדים מקצועיים של מנהל תקין, שירותיות, התייעלות, איזון תקציבי ותרבות תורנית ועוד. המועצות הדתיות הזוכות נחלקו לקטגוריות על פי גודלן היחסי. תשע מהזוכות קיבלו פרס כספי.

המועצות הדתיות הגדולות הזוכות : תל אביב (קיבלה פרס בשווי 350,000), טבריה ואשדוד (קיבלו פרס בשווי 250,000), הרצליה, נהריה, יבנה.

המועצות הבינוניות: אריאל (קיבלה פרס בשווי 300,000), פרדס חנה כרכור (קיבלה פרס בשווי 250,000), עמק המעיינות (קיבלה פרס בשווי 150,000), הר חברון, קריית אונו ושפיר.

המועצות הקטנות: גן יבנה (קיבלה פרס בשווי 250,000), גני תקווה (קיבלה פרס בשווי 150,000), אזור (קיבלה פרס בשווי 100,000), מיתר, אפרת וירוחם.

סגן השר, הרב אלי בן דהן: "דווקא בימים אלה בהם אנחנו מתעסקים בפוליטיקה ובדיבורים, חשוב לי לעצור ולהביע את הערכתי לאנשי העשייה. אלה שבשבילם עבודת הקודש היא עבודה יום יומית- האנשים שהם זרוע הביצוע של המשרד לשירותי דת, של מהפיכת השירות. האנשים שהם החלון לדת ולמסורת גם בלב אוכלוסייה חילונית. אנשים שיודעים לקבל את הציבור בחיוך ובאוזן קשבת גם ברגעים משמחים כמו הרישום לנישואין וגם במהלך סידורי ההלוויה. מהפיכת הרישום לנישואין שיזמתי נועדה, בין היתר, לפתח ולחדד את תודעת השירות במועצות הדתיות. אני רוצה לומר לכם תודה על עבודת הקודש והמסירות.