איתמר בן גביר מחפש סלוגן בפייסבוק

פעיל הימין איתמר בן גביר, העוסק בימים אלו בהקמתה מחדש של מפלגת 'עוצמה לישראל' ביקש מהגולשים בפייסבוק סלוגן למפלגה. התוצאה: 50 שיתופים, מאות לייקים ועשרות סיסמאות מוזרות למדי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/12/14 12:51 טו בכסלו התשעה

איתמר בן גביר מחפש סלוגן בפייסבוק
Shutterstock, צילום: Shutterstock

כשבתחילת המאה ה-19 המציאו האמריקאים את 'הדוד סם' עם הסיסמה המוכרת 'We need you' לא סביר שהם התכוונו לבקשת עזרת הגולשים בפייסבוק בכתיבת סלוגן למפלגת עוצמה לישראל.

אתמול העלה פעיל הימין, עו"ד איתמר בן גביר, בקשה מעט מוזרה לדף הפייסבוק שלו. “חברים צריך את עזרתכם! עוצמה יהודית בראשות ד"ר בן ארי מחפשת ססמת בחירות. באין ספור מקרים גיליתי שיש בתוך החברים שלי בפייסבוק "ארתור פנקלשטיינים, רני רהב ואדלר" ( אנשי פרסום ויחצנות מוכרים) קדימה רעיונות!”.

הגולשים מצידם לא התמהמהו והחלו להציע רעיונות, כשהתוצאה בתום 12 שעות מאז פרסום הפוסט, היא 50 שיתופים, ומאות לייקים ותגובות, אך למרבה צערם של בן גביר ושאר חברי עוצמה לישראל רוב הסלוגנים החדשים לעגו לדרכם של המפלגה.

"עוצמה יהודית - כי במדינה בה בן ארי נהיה דוקטור ובן גביר עורך דין, יש באמת יותר מדי דמוקרטיה", הציע הגולש ידין אלם “הגענו לרבין, נגיע גם לממשלה", לעג העיתונאי אביב מזרחי מ-ynet.

"עוצמה יהודית, כי תחשבו איזה פאדיחה הייתה אם הייתה רק עוצמה נוצרית והיינו הולכים למלחמה עם צלבים ענקיים כאלה וזה היה ממש מסרבל את הכל", הציע גולש בשם דובי ולנברג, ובתיה גלעדי הציעה: "אנחנו לא שונאים ערבים, יש לנו דווקא מנקה ערבי מאוד נחמד שעזב מרצון וברגל לבד, לסוריה".

בשיחה עם איתמר בן גביר, הוא אומר שלמרות כמות התגובות של טרולים, הוא מרוצה מהתוצאות. “מהניסיון, הפרסומאים הכי גדולים הם החברים בפייסבוק. היה משעשע לראות שלדף הסתננו גם עשרות אנשי שמאל קיצוני הזויים שהציעו ססמאות גם הם. מבטיחים לקרוא את כל הססמאות ולשקול אותם ברצינות".