"איפה הצעקות שלך דפי? אני אצעק במקומך"

חברתה הטובה של דפנה מאיר שנרצחה אמש בפיגוע האכזרי, ספדה לה היום: "מה יהיה עכשיו דפנה? מה יהיה עם הילדים? מי יקרא מהחלון 'מישהו בבית'"?

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 18/01/16 15:39 ח בשבט התשעו

"איפה הצעקות שלך דפי? אני אצעק במקומך"
Yochai Hillel/TPS, צילום: Yochai Hillel/TPS

אלפים ליוו היום למנוחות את דפנה מאיר, אחות במקצועה, אם לשישה ילדים, תושבת היישוב עתניאל שנרצחה אתמול באכזריות מול ילדיה בפתח ביתה. רבים ספדו לזכרה, בינהם גם הנאום המרגש של חברתה הטובה מהיישוב- אפרת דהן.

"דפנה, את היית אחת גדולה, ידעת להגיד הכל בפנים. לא לחסוך, גם אם זה כואב. הכל מאהבה" אמרה דהן וסיפרה כי גדלותה של דפנה, הייתה בכך שלא אהבה לדבר יותר מדי, אלא לעשות הרבה "תמיד אמרת לי 'אני לא מתנדבת, אל תבקשי ממני כלום' ואת- את הכי הרבה התנדבת, כל הזמן פעלת ואמרת ושכנעת - כל ילד שנפצע, כל אישה שהייתה זקוקה לך, היית שם בשבילה .תמיד. אבל איך עכשיו זה יהיה לתמיד? נגמר!".

"אין לבבות ענקיים בסוף כל הודעה, אין בימי שלישי ארוחת בוקר עם דיונים ברומו של עולם, אין כוס תה בערב שבת, אין קריאה מהחלון 'מישהו בבית?', מה יהיה עכשיו דפנה? מה יהיה עם הילדים שלך? איך הערצת אותם ואהבת אותם, איפה הצעקות שלך דפי? דפי של נתן ככה הייתי קוראת לך, תצעקי! את לא יכולה עכשיו? אני אצעק במקומך! דפנה!! ה', אנחנו מבקשים די".

בצער רב ובבכי אמרה דהן כי למרות האובדן הם יצליחו להתגבר "כולנו מסתכלים על דפנה, כמו שהיא למדה והתגברה על כל הנסיונות שהיו לה בחיים, ככה אנחנו נרים ראש ונלך זקוף ונמשיך ללכת ולהאמין שהכל ממך ואין עוד מלבדך".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/118201625344.mp4[/embed]