"אין תחושה נוראית יותר מלראות את המחבלים יוצאים לחופשי"

ישראל ליבמן, שרוצחי אחיו שוחררו במסגרת עסקת שליט, יוצא בחריפות נגד החלטת הממשלה: "ממשלת ישראל משמשת כסוכנת טרור של אותם מרצחים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/14 10:38 כט בטבת התשעד

"אין תחושה נוראית יותר מלראות את המחבלים יוצאים לחופשי"
יחצ, צילום: יחצ

ישראל ליבמן, מנכ“ל עמותת ”מקימי“, שרוצחיו של אחיו שוחררו במסגרת עסקת שליט, יוצא בחריפות נגד ההחלטה לשחרר מרצחים נוספים במסגרת הפעימה השלישית.

”שחרורו של שליט הביא לשחרור המחבלים השפלים שרצחו את אחי שניאור - שלמה ליבמן, הי"ד. אי אפשר להסביר את התחושה הנוראית וייסורי המצפון שמלווים אותנו כמשפחות הנרצחים ושנוגעת לבשורה שאותם מרצחים שפלים ייצאו לחופשי“, אומר ליבמן.

לדבריו, ”ראש הממשלה נתניהו מקנה פרס לרוצחים על חשבון דם יהודי שנשפך ובאמצעות מספר פוליטיקאים הזויים ממשיכה הממשלה לנסות למכור לנו אשליות הזויות על שלום. העובדה היא שהממשלה היא שמספקת לטרוריסטים את הרוח הגבית והלגיטימציה להמשיך ולחטוף אנשים, לעשות פיגועים ולשלוח רקטות ליישובי ישראל“.

”עצוב שממשלת ישראל וראש הממשלה בראשה בחרו בדרך הקלה ומקשים על חיינו עוד יותר וקוברים את יקירנו פעמיים ובמקום להגן על תושבי המדינה ולחבק את משפחות הנרצחים בוחרת הממשלה בפתרון הקל ומשמשת בפועל כסוכנת טרור של אותם המרצחים", הוסיף ליבמן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן