איך הגיע הרב רוזן לסרט מצויר?

ראש מכון צומת, הרב ישראל רוזן, מככב כדמות מצוירת במסגרת סדרת סרטוני אנימציה חדשים המסבירים לילדים על הלכות השבת והפטנטים של המכון. צפו

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 10/04/14 08:43 י בניסן התשעד

איך הגיע הרב רוזן לסרט מצויר?
מכון צומת, צילום: מכון צומת

האם הרב ישראל רוזן החל בקריירת משחק בסרטי ילדים מצוירים? עדיין לא. אלא שבסדרת סרטוני אנימציה חדשה מופיעה דמות, שדומה לרב רוזן, כמדען מכון צומת שמסבירה לילדים את הלכות השבת ועל הפטנטים של מכון צומת. הסרטונים החדשים יצאו במסגרת מרכז המבקרים החדש של מכון צומת שיפתח בחול המועד פסח.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=WQeDhCsDceQ[/embed]

המרכז החדש "חווית צומת", שנחנך לקראת פסח במכון צומת באלון שבות, הותאם עבור קהל צעיר ומשלב סרטונים ואנימציות מצוירת שהופקו בידי השחקן אסי צובל בהם משחק לא אחר מאשר הרב ישראל רוזן, ראש המכון. "המיוחד בחווית צומת" אומר המהנדס הרב ישראל רוזן, "הוא הנגשת והנעמת הלכות השבת והפתרונות ההלכתיים לציבור הרחב. החוויה היא תיירות חינוכית החושפת את הלכות שבת עם הרבה ענין, וממחישה באמצעים מתקדמים את התפר שבין ההלכה למציאות המודרנית."

[embed]

]

מרכז מבקרים של הלכות שבת? עכשיו יש דבר כזה. במרכז המבקרים החדש עוברים המבקרים מסלול שבו מגוון פתרונות לפעולות בשבת. הם מצליחים להיכנס למקומות מסווגים ביטחונית בשבת למרות שהכניסה אליהם היא רק בעזרת טביעת אצבע או צילום פנים. הם מתפעלים אזעקה לארון הקודש בשבת ומפעילים מצלמות אבטחה בשבת, הם עוברים בתחנה של פתיחת דלתות באמצעות עין אלקטרונית או בכרטיס מגנטי או קודן, והם יתנסו בפתרונות שהוטמעו בצה"ל במקלדות שבת ועוד.