איילת שקד נגד נתניהו: לא פגש את בנט כבר שלושה שבועות

יו"ר סיעת הבית היהודי איילת שקד תקפה את נתניהו, והאשימה אותו בעיכוב המו"מ הקואליציוני. "נתניהו לא פגש את בנט שלושה שבועות. כך לא מנהלים מו"מ ברצינות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/04/15 10:28 כה בניסן התשעה

איילת שקד נגד נתניהו: לא פגש את בנט כבר שלושה שבועות
Hadas Parush, פלאש 90, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

יו"ר סיעת הבית היהודי חברת הכנסת איילת שקד תוקפת בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאשימה אותו כי הוא מעכב את המשא ומתן הקואליציוני. בהתייחסה למו"מ בגלי צה"ל הבוקר, תקפה שקד ואמרה כי "ראש הממשלה לא פגש את בנט שלושה שבועות - ככה לא מנהלים מו"מ ברצינות”.

"אני נפגשת עם צוות המשא ומתן של הליכוד - שם באמת יש דיונים רציניים וענייניים על מהות וחקיקיה”, הבהירה שקד. "עם זאת, צריך להבין שמשא ומתן מתנהל בשני ערוצים מקבילים - וכרגע לא מתבצעים דיונים על תיקים". עוד הוסיפה שקד ואמרה, "אם נתניהו ילך לאחדות - זאת תהיה ההונאה הגדולה ביותר".

בימים האחרונים מתחדשות שיחות המשא ומתן לאחר חג הפסח, ואתמול התפרסם כי בבית היהודי דורשים לחדש את זכות הוטו שניתנה להם בכנסת הקודמת על חקיקה בנושאי דת ומדינה במטרה לבלום ביטול רפורמות קיימות, כגון חוק הגיור, ויצירת רפורמות חדשות בידי מפלגות אחרות כדוגמת ישראל ביתנו.

על פי הדיווח במפלגת הבית היהודי דורשים לחדש את זכות הוטו גם בממשלה הנוכחית, זאת בין היתר על מנת לסכל ניסיונות מצד החרדים לבטל את חוק הגיור ורפורמות שונות שהועברו על ידי המפלגה בכנסת הקודמת.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן