איילת שקד זכתה בפרס ביקורת התקשורת

איילת שקד, יו"ר תנועת "ישראל שלי", גרפה את המקום הראשון בפרס שהעניקה אגודת זכות הציבור לדעת. "לא העלנו על הדעת כמה עוצמתית ומשמעותית תהיה פעילותנו", אמרה

חדשות כיפה אורי פולק 23/01/12 15:09 כח בטבת התשעב

איילת שקד זכתה בפרס ביקורת התקשורת
יחצ, צילום: יחצ

איילת שקד, יו"ר קבוצת "ישראל שלי" הפועלת בתקשורת למען קידום פעילות הימין בישראל, זכתה בפרס ביקורת התקשורת לשנת 2012 - כך הודיעה היום (ב') האגודה לזכות הציבור לדעת.

בפרס היוקרתי, בגובה 5,000 דולר, זכו בעבר שורה של עיתונאים מוערכים ובהם מתי גולן, אמנון דנקנר, בן דרור ימיני, יעקב אחימאיר ועמוס רגב. כ-4,000 גולשים השתתפו בהליך הבחירה, כששקד זכתה במרב הקולות.

שקד אמרה היום כי 75,000 החברים של "ישראל שלי" יחליטו כיצד לחלק את הפרס - ולאיזו מטרה. "הפרס שייך לכל אותם עשרות אלפי חברים בישראל שלי שפועלים כל יום למען מדינת ישראל ציונית, למען תקשורת מאוזנת, למען חיזוק חיילי צה"ל ונגד שנאת המיעוט, בין אם זה מתנחל, חרדי או ערבי", מסרה שקד לכיפה.

היא סיפרה כי "נפתלי בנט ואני הקמנו את התנועה לפני שנתיים כדי שתהיה לבית פעיל לכל אותם ישראלים שמבקשים לקחת חלק בעשייה הציונית. לא העלנו על דעתנו עד כמה עוצמתית, משמעותית ומרגשת תהיה הפעילות. אני קוראת כעת לכל מי שאכפת לו ורואה עצמו ישראלי ציוני - לעשות ציונות יחד איתנו ולהצטרף כבר היום לישראל שלי בפייסבוק ובאתר שלנו".

האגודה לזכות הציבור לדעת תעניק פרס נוסף לאחר משאר מועמדי השנה, שלא זכו במקום הראשון, ביניהם מתי גולן, ד"ר דרור אידר, בן דרור ימיני, הרבנית שולמית מלמד ודבורית שרגל. שקד ציינה כי היא "מברכת את כולם על פעילותם למען ביקורת התקשורת שהיא, למעשה, שמירה יומיומית על כלב השמירה של הדמוקרטיה".